Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Lurte på om jeg skulle prøve lykke på litt poker i natt??

Jeg taper garantert pengene but what the hell.

Har sittet å spilt poker i flere timer her, dog bare med playmoney.

Hvilken poker-ting bruker du?

Bruker Bettson. Har litt kreditt der igjen etter sist jeg spilte.

Gidder ikke ta ut små summer som 200kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant det B-real, poenget mitt er at det er forbedring fra de siste platene. Siste 2 skivene har vært en skuffelse for min sin del.

Må rette på den der.....det er flere plater:P

 

Hører bare på det gamle, men håper han har kommet ut av cola-psykosen sin og klarer noe som er tilnærmet det gamle.

 

Og tekstene teller mye hos korn , og iforhold til tekstene på de første platene så har det bare gått nedover.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Sant det B-real, poenget mitt er at det er forbedring fra de siste platene. Siste 2 skivene har vært en skuffelse for min sin del.

Må rette på den der.....det er flere plater:P

 

Hører bare på det gamle, men håper han har kommet ut av cola-psykosen sin og klarer noe som er tilnærmet det gamle.

 

Og tekstene teller mye hos korn , og iforhold til tekstene på de første platene så har det bare gått nedover.

Faktisk helt enig. Et par sanger som man hørte litt på men ble litt for fort lei (på de to siste), men uansett kan de ikke måle seg med det de gamle.

Cola-psykose?

Lenke til kommentar

Anfall: JD er\var svært glad i dop

 

Nå husker jeg ikke hvilken plate det var, men han fikk hjelp av psykolog når de spilte inn sangene for og få ut visse ting. Noe jeg mener la ufattelig mye i sangene. Slik som Daddy...

Og grininga på slutten er ikke lagt på eller fake, han knakk sammen og klikket i studioet.

Som de som har sett den et eller annet filmen som kom ut på dvd for ørten år siden.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Joda, det er jo ikke akkurat noen hemmelighet. Men har ikke hørt noe om cola-psykose, har heller ikke fulgt så mye med på den fronten i det siste heller da men.

Lenke til kommentar

Joda, det er jo ikke akkurat noen hemmelighet. Men har ikke hørt noe om cola-psykose, har heller ikke fulgt så mye med på den fronten i det siste heller da men.

 

Cola-psykose blir bare et navn for en som er totalt på feil plass :tease: Prøvd og prate med en som er på psykose...ikke mye fornuftig :!:

 

Plata der var starten på nedturen......

Begynte han med den fordømte boyband-synginga :mad:

 

bra sang uansett vel og merke.

men blind, clown, chi, twist...omg..det er sanger.

Dette er korn:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Du spør en med hukommelse som en gullfisk da :!:

Det begynte på en spesifikk plate som jeg absolutt ikke likte :roll:

Men han begynte med en rolig syning som var feil....

 

Ja, har hørt på de i noen år nå og alikevel sliter jeg med og huske navnet på det jeg liker :blush:

 

Follow the leader blir det, etter den plata så har jeg ventet på noe som er tilnærmet de 2 første.

Fremdeles ingen gruppe som har klart og gjøre det de 2 platene gjorde det med meg:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...