Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte ut å løpe etter katta jeg. Det tok meg bokstavelig talt 10 sekunder på å ble gjennomvåt. Heldigvis lynte det så mye at det hadde ikke noe å si at det var mørkt. Hadde selvfølgelig ikke linser på meg, og måtte løpe rundt i bokseren i blinde. Tok meg 10 min å finne katten. Var egentlig bare jævelig morsomt. Sinnsykt til regn og torden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gud. Så. Fail...

Lallet tidlig for å stå opp tidlig slik at jeg kunne få kameraet med en gang jeg stod opp... så våkner jeg NÅ.

I repeat: Gud. Så. Fail.

Jaja, får bare være våken i 12 timer til, jeg... argh, også kino i kveld også.thumbdown.gif

1 sau, 2 sauer, 3 sauer, 4 sauer, 5 sauer, 6 sauer, 7 sauer, 8 sauer, 9 sauer, 10 sauer, 11 sauer.....................

fffffffuuuu

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå lyner det og tordner det noe fryktelig. Tror jeg skal gå ut å ta en titt :D

Bring camera :D Det hadde i alle fall jeg gjort om det kom hit. Så send det bort til Bergen når du er ferdig med det. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Nå lyner det og tordner det noe fryktelig. Tror jeg skal gå ut å ta en titt :D
Bring camera :D Det hadde i alle fall jeg gjort om det kom hit. Så send det bort til Bergen når du er ferdig med det. :p

Ta bilder, b-real. Kan se stilig ut om du har et bra kamera. :p

Har ikke vakt før fem i morgen ettermiddag, så jeg kan våke en stund til.

Jeg vurderte det men da måtte jeg nesten ha hatt en plastpose til kameraet eller tilsvarende for det regnet som faen da jeg gikk ut..kunne ikke stå under tak en gang uten at jeg ble søkkvåt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...