kloningen Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg elsker lyn og torden.. Vet ikke hvorfor, men jeg storkoser meg Jeg også ^^, Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Sinnsykt vær i Oslo nå! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Det er et hus oppi høyden her som virkelig får gjennom gå. har talt 15 treff hittil. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Lyner og tordner som faen, pappa har forbudt internett.. Jeg snek meg som en ninja og slo det på Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg måtte ut å løpe etter katta jeg. Det tok meg bokstavelig talt 10 sekunder på å ble gjennomvåt. Heldigvis lynte det så mye at det hadde ikke noe å si at det var mørkt. Hadde selvfølgelig ikke linser på meg, og måtte løpe rundt i bokseren i blinde. Tok meg 10 min å finne katten. Var egentlig bare jævelig morsomt. Sinnsykt til regn og torden. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Mamma blir helt mad og skrur av strømmen i hele huset når det lyner/tordner. Hvor raskt starter Ubuntu opp med SSD montro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Thøøøøønder KABRAKAMKMAMKAMKA! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Er det bare meg eller fylles forumet opp med forumbrukere nå som det er drålig vær ute ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Ja, mere liv her nå som det er dårlig vær. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Fy flate! Det lyner hvert 5. sekund her! AWESOME Bare? Her lyner det hvert halve sekund Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Gud. Så. Fail... Lallet tidlig for å stå opp tidlig slik at jeg kunne få kameraet med en gang jeg stod opp... så våkner jeg NÅ. I repeat: Gud. Så. Fail. Jaja, får bare være våken i 12 timer til, jeg... argh, også kino i kveld også. 1 sau, 2 sauer, 3 sauer, 4 sauer, 5 sauer, 6 sauer, 7 sauer, 8 sauer, 9 sauer, 10 sauer, 11 sauer..................... fffffffuuuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Nå lyner det og tordner det noe fryktelig. Tror jeg skal gå ut å ta en titt Bring camera Det hadde i alle fall jeg gjort om det kom hit. Så send det bort til Bergen når du er ferdig med det. Endret 12. juli 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Fy flate! Det lyner hvert 5. sekund her! AWESOME Bare? Her lyner det hvert halve sekund Hvert halve sekund bare? Her er det nesten midnattsol. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Ta bilder, b-real. Kan se stilig ut om du har et bra kamera. Har ikke vakt før fem i morgen ettermiddag, så jeg kan våke en stund til. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Først gikk internetten hjemme, så gikk strømmen. Har bærbar og mobilt bredbånd, null stress. elsker dagens teknologi XD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Lyner og tordner som faen, pappa har forbudt internett.. Jeg snek meg som en ninja og slo det på Har gjort akkurat det samme. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Ikke like mye action her, dessverre. Kanskje hvert femte minutt, men den ene gangen var det så kraftig at jeg fikk vondt i øya. Faktisk. Ikke regner det noe særlig lenger heller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Nå lyner det og tordner det noe fryktelig. Tror jeg skal gå ut å ta en titt Bring camera Det hadde i alle fall jeg gjort om det kom hit. Så send det bort til Bergen når du er ferdig med det. Ta bilder, b-real. Kan se stilig ut om du har et bra kamera. Har ikke vakt før fem i morgen ettermiddag, så jeg kan våke en stund til. Jeg vurderte det men da måtte jeg nesten ha hatt en plastpose til kameraet eller tilsvarende for det regnet som faen da jeg gikk ut..kunne ikke stå under tak en gang uten at jeg ble søkkvåt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Hvem slo av disco blitzen? Vil ha mer. Var helt sinnsykt rått. Faen at ikke jeg har videokamera Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Lyner og tordner som faen, pappa har forbudt internett.. Jeg snek meg som en ninja og slo det på Har gjort akkurat det samme. Man gjør det som må gjøres i nødsituasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg