Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

NIXX! :D Want sum whalecum?

Kaller du meg en hval?

*vurdere å slanke seg*

 

Dæven. Gripende historie, L4r5.

Som du sier, så var det jo hans eget valg å ta livet sitt.

Joda, men likevel så går man et par runder med seg selv.

 

Det var vel bare et spørsmål om når, hvis han var suicidal. En natt på cella burde man takle.

Det er jo ikke første gang det skjer, hvordan får man egentlig til og henge seg der? Er jo ikke akkurat utstyrt med tau og kroker. Mener uansett at vaktrutinene burde skjerpes..

Han klarte visst å henge seg i buksa si. Det blei intern granskning i rutinene til politiet etter saken, men som vanlig frikjente de seg selv. Det gjør de jo nesten alltid. :p

 

Kom på at jeg kan fortelle dere om drømmen min i natt.

 

Jeg drømte at jeg hadde samleie med en annen jente, vi var begge fulle. Neste dag hadde hu tydeligvis blitt gravid og født ungen, jeg fant ungen inhyllet i et teppe i skoleveien min, jeg tok den med til hu, og vi måtte oppdra ungen selv, vi var begge 15/16 år.

 

Det høres veldig dumt ut, men etterhvert som drømmen pågikk ble jeg ordentlig glad i den jenta. Hu hadde sort hår, og var den skjønnneste personen jeg noen gang har møtt. Vi snakket om absolutt alt, og jeg elsket den drømmen. Antageligvis en av de beste drømmene jeg noen gang har hatt. Jeg opplevde hele barndommen til barnet i den drømmen, hvor vi ble utrolig glad i hverandre, og jeg følte jeg visste alt om denne jenta. Herregud, altså.

 

Jeg brukte resten av morgenen når jeg hadde våknet å tenke tilbake på den drømmen, fordi hu var så fantastisk, og den drømmen var helt surrealistisk. :love:

Høres egentlig ganske kos ut. Sånne drømmer burde man hatt oftere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...