L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 NIXX! Want sum whalecum? Kaller du meg en hval?*vurdere å slanke seg* Dæven. Gripende historie, L4r5. Som du sier, så var det jo hans eget valg å ta livet sitt. Joda, men likevel så går man et par runder med seg selv. Det var vel bare et spørsmål om når, hvis han var suicidal. En natt på cella burde man takle. Det er jo ikke første gang det skjer, hvordan får man egentlig til og henge seg der? Er jo ikke akkurat utstyrt med tau og kroker. Mener uansett at vaktrutinene burde skjerpes.. Han klarte visst å henge seg i buksa si. Det blei intern granskning i rutinene til politiet etter saken, men som vanlig frikjente de seg selv. Det gjør de jo nesten alltid. Kom på at jeg kan fortelle dere om drømmen min i natt. Jeg drømte at jeg hadde samleie med en annen jente, vi var begge fulle. Neste dag hadde hu tydeligvis blitt gravid og født ungen, jeg fant ungen inhyllet i et teppe i skoleveien min, jeg tok den med til hu, og vi måtte oppdra ungen selv, vi var begge 15/16 år. Det høres veldig dumt ut, men etterhvert som drømmen pågikk ble jeg ordentlig glad i den jenta. Hu hadde sort hår, og var den skjønnneste personen jeg noen gang har møtt. Vi snakket om absolutt alt, og jeg elsket den drømmen. Antageligvis en av de beste drømmene jeg noen gang har hatt. Jeg opplevde hele barndommen til barnet i den drømmen, hvor vi ble utrolig glad i hverandre, og jeg følte jeg visste alt om denne jenta. Herregud, altså. Jeg brukte resten av morgenen når jeg hadde våknet å tenke tilbake på den drømmen, fordi hu var så fantastisk, og den drømmen var helt surrealistisk. Høres egentlig ganske kos ut. Sånne drømmer burde man hatt oftere. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Når man tenker på det, høres starten helt idiotisk ut. Men drømmen utviklet seg til å bli helt spesiell og helt fantastisk. Håper jeg møter en sånn person en gang. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Deilig avslutning på kvelden; http://open.spotify.com/track/47ZWr1Nb0PUgmKgyg5JkgO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 NIXX! Want sum whalecum? Kaller du meg en hval?*vurdere å slanke seg* Ikke deg! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Nei, vet dere hva? Nå går jeg å legger meg. Skal stå opp ganske tidlig i morgen. Ikke VELDIG tidlig, men ganske tidlig. Natta! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Fant bilde av dama på nettet! Endret 12. juli 2010 av L4r5 5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Tror jeg dropper å legge meg akkurat nå, jeg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 fapfapfap Avataren din passer. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 fapfapfap Avataren din passer. spot on Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 L4r5 hadde ikke flere bilder. Så da stikker jeg, snakkes! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Han holder på å sette opp en sånn "my ex the slut" side as we speak 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Han holder på å sette opp en sånn "my ex the slut" side as we speak litt synd han har olympus da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Ja, bildene kommer til å være fulle av støy, feil format, og alt kommer til å være i fokus :/ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 btw, er hun seriøst inne på akam på bildet? LOL Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 herregud man. jeg har sove sia ett.. så glemte jeg å logge av msn på iphone...Så våkna jeg av at den vibrerte.. og når får jeg ikke sove x) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Hepp, da har jeg fått i meg speilegg! Nå gjenstår det å kjøre moped til oslo @jobb... Dagens sleipe triks.. Kjenner jeg burde stikke på dass før jeg kjører, men drøyern til jobben så fyllter jeg ut litt timesbetalt tid.. XD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Å vente med å gå på dass til man kommer på jobb er da rimelig obligatorisk 2 timer til jeg kan sove! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 det var den ferien jobb fram til skolen begynner igjen nå >.> Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har ferie men elsker å våkne tidlig alltid så mye mer å gjøre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg