Sameboe Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Ja, jeg tok den Er visst Media&Kommunikasjon, samt SSP som er det store. Elektro linja på skolen jeg går på hadde for få søkere. Bare håper vi får gjøre noe praktisk arbeid. På min lokale skole er det masse praktisk, samt pølsefest hver Torsdag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg hadde akkurat 4 i snitt ved utgang av 10. klasse. Er bare usikker på hva jeg skal gå neste år. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vi vet alle at det er anfall Neh, hun subscriber jo fra før. Har tretten subscribere, hvorav bare fem er kjentfolk. Er et par amerikanere og en fra estland og sånn. HAI FOLKENS Hva står på? Hadde innbrudd for ikke så lenge siden, ellers har det vært en stille dag. Nå skal jeg lage meg noe middag. Var det en neger eller en kosovoalbaner? rasistisk ? Rasebevisst. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ja, jeg tok den Er visst Media&Kommunikasjon, samt SSP som er det store. Elektro linja på skolen jeg går på hadde for få søkere. Bare håper vi får gjøre noe praktisk arbeid. var over 4 i snitt på folka i klassen min og vi har ikke fått svar på hvilken farge raneren hadde Han hadde en slik en skimaske eller hva det heter på. Dessuten var det ganske mørkt. Vurderte å jage han nedover gata med en gang, fordi jeg løper utrolig fort i ca 20 sekunder. Men jeg hadde bare boxern på, så det blei ikke noe av. Så jævlig, jeg hadde ikke løpt mot ranern jeg hadde løpt bort jeg. Enn hvis det var en gærning som hadde drept deg De fleste har ikke lyst til å sitte inne 5-21 år for drap. Holdt igjen en innbruddstyv til snuten kom en gang selv. Fortell, da! Endret 11. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Var det en neger eller en kosovoalbaner? rasistisk ? Realist. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Fortell, da! Bodde i Torggata i skien. Det vil si midt i gryta. På vei hjem fra jobb en kveld så spurte en dude meg om noen småkroner. En av de faste som alltid gjør det. Han fikk noen småkroner og jeg låste meg inn. Men jeg må ha vært sløv for en halvtime seinere så hører jeg det er noen i gangen. Da jeg kommer ut der så står fyren og tar på seg skoa mine. Han hadde tilogmed bøffa lua til guttungen. Da blei jeg litt provosert kan man si og ringte snuten på duden. Først så er jeg grei og gir han penger og så prøver han å stjæle fra meg etterpå. Det fant jeg meg ikke i. Fyren servert en suppehistorie og fortalte at han kom til å ta livet av seg om han blei taua inn så jeg lot han gå, rett før snuten kom. Gav signalement og de hadde han innen fem minutter. Dagen etter så leste jeg i avisa at det var en som hadde blitt funnet hengt på glattcella etter å ha blitt tatt for innbrudd.Ringte snuten og de ville først ikke kommentere. Men da jeg fortalte at det var jeg som hadde ringt og anmeldt det og hva han hadde sagt så kunne de bekrefte at det kun var en som var blitt taua inn for innbrudd den kvelden. Blei litt tanker ut av det egentlig, men jeg fant ut at det var egentlig hans eget valg. edit: Tror jeg har fortalt historien før forresten. Mulig det var i SO6 da. Endret 12. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Mulig det. Endret 18. juli 2010 av Coa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Spennede lesemateriell, L4r5. Endret 12. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Huff det var en ganske trasig historie. Coa hva skal du gjøre om det kommer noen da? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Fortell, da! Bodde i Torggata i skien. Det vil si midt i gryta. På vei hjem fra jobb en kveld så spurte en dude meg om noen småkroner. En av de faste som alltid gjør det. Han fikk noen småkroner og jeg låste meg inn. Men jeg må ha vært sløv for en halvtime seinere så hører jeg det er noen i gangen. Da jeg kommer ut der så står fyren og tar på seg skoa mine. Han hadde tilogmed bøffa lua til guttungen. Da blei jeg litt provosert kan man si og ringte snuten på duden. Først så er jeg grei og gir han penger og så prøver han å stjæle fra meg etterpå. Det fant jeg meg ikke i. Fyren servert en suppehistorie og fortalte at han kom til å ta livet av seg om han blei taua inn så jeg lot han gå, rett før snuten kom. Gav signalement og de hadde han innen fem minutter. Dagen etter så leste jeg i avisa at det var en som hadde blitt funnet hengt på glattcella etter å ha blitt tatt for innbrudd.Ringte snuten og de ville først ikke kommentere. Men da jeg fortalte at det var jeg som hadde ringt og anmeldt det og hva han hadde sagt så kunne de bekrefte at det kun var en som var blitt taua inn for innbrudd den kvelden. Blei litt tanker ut av det egentlig, men jeg fant ut at det var egentlig hans eget valg. edit: Tror jeg har fortalt historien før forresten. Mulig det var i SO6 da. Du tok livet av en mann. :o Indirekte, dog. Regner med det går bra. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 http://www.ta.no/video/article5180300.ece Neida, såe ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Huff det var en ganske trasig historie. Egentlig. Men jeg tror jeg hadde reagert på samme måte igjen likevel. Jeg kan ikke ta ansvar for hva alle andre gjør. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Pøh, mannen tok livet av seg selv. Og med tanke på hvordan han var og tydeligvis hadde det var det kanskje det beste for han også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Du tok livet av en mann. :o Indirekte, dog. Regner med det går bra. Nei, det gjorde han helt selv. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Du tok livet av en mann. :o Indirekte, dog. Regner med det går bra. Nei, det gjorde han helt selv. Jeg dømmer ingen. Jeg hadde gjort akkurat det samme, uansett om det så måtte vært Kong Harald som mistet skoene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) NIXX! Want sum whalecum? Endret 12. juli 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Dæven. Gripende historie, L4r5. Som du sier, så var det jo hans eget valg å ta livet sitt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 http://www.ta.no/vid...icle5180300.ece Neida, såe ... O.o Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Det var vel bare et spørsmål om når, hvis han var suicidal. En natt på cella burde man takle. Det er jo ikke første gang det skjer, hvordan får man egentlig til og henge seg der? Er jo ikke akkurat utstyrt med tau og kroker. Mener uansett at vaktrutinene burde skjerpes.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Kom på at jeg kan fortelle dere om drømmen min i natt. Jeg drømte at jeg hadde samleie med en annen jente, vi var begge fulle. Neste dag hadde hu tydeligvis blitt gravid og født ungen, jeg fant ungen inhyllet i et teppe i skoleveien min, jeg tok den med til hu, og vi måtte oppdra ungen selv, vi var begge 15/16 år. Det høres veldig dumt ut, men etterhvert som drømmen pågikk ble jeg ordentlig glad i den jenta. Hu hadde sort hår, og var den skjønnneste personen jeg noen gang har møtt. Vi snakket om absolutt alt, og jeg elsket den drømmen. Antageligvis en av de beste drømmene jeg noen gang har hatt. Jeg opplevde hele barndommen til barnet i den drømmen, hvor vi ble utrolig glad i hverandre, og jeg følte jeg visste alt om denne jenta. Herregud, altså. Jeg brukte resten av morgenen når jeg hadde våknet å tenke tilbake på den drømmen, fordi hu var så fantastisk, og den drømmen var helt surrealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg