L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vi vet alle at det er anfall Neh, hun subscriber jo fra før. Har tretten subscribere, hvorav bare fem er kjentfolk. Er et par amerikanere og en fra estland og sånn. HAI FOLKENS Hva står på? Hadde innbrudd for ikke så lenge siden, ellers har det vært en stille dag. Nå skal jeg lage meg noe middag. Var det en neger eller en kosovoalbaner? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Han kom seg inn, hørte noen lyder nedenfor. Tydelig at han ikke trodde jeg var her, siden han ikke akkurat brydde seg så mye om lydnivået. Tok et balltre jeg har på rommet og løpte ned. Han ble helt forskrekka og dytta meg ned i bakken og løpte ut. Han hadde ikke bil med seg, eller noe. Han løpte ned gata, gadd ikke ringe politiet. Er nok ikke mye vits. Men nå skal jeg spise. Vi vet alle at det er anfall Neh, hun subscriber jo fra før. Har tretten subscribere, hvorav bare fem er kjentfolk. Er et par amerikanere og en fra estland og sånn. HAI FOLKENS Hva står på? Hadde innbrudd for ikke så lenge siden, ellers har det vært en stille dag. Nå skal jeg lage meg noe middag. Var det en neger eller en kosovoalbaner? Han så akkurat slik ut: Endret 11. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vi vet alle at det er anfall Neh, hun subscriber jo fra før. Har tretten subscribere, hvorav bare fem er kjentfolk. Er et par amerikanere og en fra estland og sånn. HAI FOLKENS Hva står på? Hadde innbrudd for ikke så lenge siden, ellers har det vært en stille dag. Nå skal jeg lage meg noe middag. Var det en neger eller en kosovoalbaner? rasistisk ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 rasistisk ? Realist. Jeg har levd lenge nok til å gå fra idealist til å se mine idealer knust og bli kynisk realist i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vi vet alle at det er anfall moren din. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 rasistisk ? Neida, L4r5 er bare realistisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Han kom seg inn, hørte noen lyder nedenfor. Tydelig at han ikke trodde jeg var her, siden han ikke akkurat brydde seg så mye om lydnivået. Tok et balltre jeg har på rommet og løpte ned. Han ble helt forskrekka og dytta meg ned i bakken og løpte ut. Han hadde ikke bil med seg, eller noe. Han løpte ned gata, gadd ikke ringe politiet. Er nok ikke mye vits. Men nå skal jeg spise. Faen at du ikke filma det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vi vet alle at det er anfall Neh, hun subscriber jo fra før. Har tretten subscribere, hvorav bare fem er kjentfolk. Er et par amerikanere og en fra estland og sånn.Åh,ja da så Jeg trodde Nav/altinn osv skulle være samme innlogging jeg men neeeida.. Forbanna horemøkk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Så jævlig, jeg hadde ikke løpt mot ranern jeg hadde løpt bort jeg. Enn hvis det var en gærning som hadde drept deg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kom inn på Elektro! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vi vet alle at det er anfall moren din. Spennende @Gypsy: Bedre å ligge under senga og bli drept en å prøve å gjøre noe med det og angripe først Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kom inn på Elektro! For en prestasjon! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kom inn på Elektro! Gratulerer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Så jævlig, jeg hadde ikke løpt mot ranern jeg hadde løpt bort jeg. Enn hvis det var en gærning som hadde drept deg De fleste har ikke lyst til å sitte inne 5-21 år for drap. Holdt igjen en innbruddstyv til snuten kom en gang selv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kom inn på Elektro! For en prestasjon! Haha, nei. Skal visst ikke så mye til å komme inn på elektro har jeg skjønt. Er visst ikke så populært, men elektronikk er det som interesserer meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Ingenting er bedre en gjøre det som opptar en Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kom inn på Elektro! For en prestasjon! Haha, nei. Skal visst ikke så mye til å komme inn på elektro har jeg skjønt. Er visst ikke så populært, men elektronikk er det som interesserer meg Hmm... Håpte du skjønte ironien i innlegget mitt Men ja, er relativt lett å komme inn på. Og det var heldig for deg virker det som ettersom elektronikk intereserer deg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ja, jeg tok den Er visst Media&Kommunikasjon, samt SSP som er det store. Elektro linja på skolen jeg går på hadde for få søkere. Bare håper vi får gjøre noe praktisk arbeid. Endret 11. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ja, jeg tok den Er visst Media&Kommunikasjon, samt SSP som er det store. Elektro linja på skolen jeg går på hadde for få søkere. Bare håper vi får gjøre noe praktisk arbeid. var over 4 i snitt på folka i klassen min og vi har ikke fått svar på hvilken farge raneren hadde Endret 11. juli 2010 av yavel Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Det var 4 stykker i elektro klassa mi i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg