Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

[quote name='L4r5' date='11. juli 2010 - 23:40' timestamp='1278888005'

-snip-

jeg vet det, jeg trykte på media knappen, la inn linken og det ble [ media] URL [ /media]

Men bare linken kom fram.. ikke selve filmen

Lenke til kommentar

[quote name='L4r5' date='11. juli 2010 - 23:40' timestamp='1278888005'

-snip-

jeg vet det, jeg trykte på media knappen, la inn linken og det ble [ media] URL [ /media]

Men bare linken kom fram.. ikke selve filmen

UR DOEN IT WRONG!

edit: lol @ selvironi

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Siden når?

Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. :lol:

Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter.

Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå.

Jeg har aldri vært mer excited (overexcited anyone?) for noe i hele mitt liv som disse to pakkene jeg venter på. En fra JapanPhoto (Oslo) og en fra Komplett (Stokke). Skal til Bergen. Jeg dør om jeg ikke får svar og tror de kommer i dag (mandag) og ikke i morgen.

Jeg må finne meg et konkret svar sånn at jeg kan overleve dagen. laugh.gif Dette er bedre enn forbannade JULAFTEN med JULENISSEN!

Mitt estimat er fortsatt tirsdag. Ville ikke regnet med å ha dem mandag

Joda. En hyggelig kar som absolutt skulle stjele fra huset vårt. Takk og lov for at jeg har et balltre på rommet. Fikk seg et godt sjokk når han oppdaga at noen var hjemme, ja. laugh.gif

Han så ut som dette, skulle politiet spørre: :ph34r:

Qlt

Du knuste meg nettopp, Larsemon.dontgetit.gif

Jaja, da vet jeg det - da kan jeg i hvert fall glede meg til tirsdagen istedenfor mandagen. Kommer uansett til å gå ned til butikken/postkontoret rett før stengetid og høre med de. Evt. be sjefen ringe meg om der kommer noen på døren. thumbup.gif

Lenke til kommentar

jippi... bruttern tok med den andre pcmusa si som backup på en annen han hadde når han dro på tirsdag eller når det var, og når han kom hjem nå så hadde han mista den backupen. min er i danmark så jeg var litt avhengig av den for å spille på laptoppen :p

men nå er det natta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...