Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Uh, jeg laget meg negerkyss i dag :wee:

kakao, havrekorn (store), vaniljesukker, farin, smør. Dette rulles til små kuler og så rulles de deretter i sukker igjen og så putter du de i fryseren. DAMIT så godt! Har ikke lagd det på mange mange år...hele greia forsvant på en halvtime =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uh, jeg laget meg negerkyss i dag :wee:

kakao, havrekorn (store), vaniljesukker, farin, smør. Dette rulles til små kuler og så rulles de deretter i sukker igjen og så putter du de i fryseren. DAMIT så godt! Har ikke lagd det på mange mange år...hele greia forsvant på en halvtime =(

Der var oppskriften jo *kysser,klemmer og danser rundt med deg* har lett etter den i mangen år.... iallfall tenkt på den

Lenke til kommentar
Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt..

EEEEEY!

Jeg skrev fanbrev til Madonna som jeg underskrev med mitt navn og sendte til kjemilærern fordi den hadde samme navn som en labrapport :(

Hun er beste dama noensinne!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt..

Kibs:

Jeg kan prøve å hjelpe, men så det er sagt så er jeg langt nede selv...

Loveless/Ida:

o.O

Jeg spør meg selv lignende spørsmål hver eneste gang jeg ser gjennom musikksamlingen min, feks: siden når begynte jeg og høre på tysk pop? :dontgetit:

Lenke til kommentar

EEEEEY!

Jeg skrev fanbrev til Madonna som jeg underskrev med mitt navn og sendte til kjemilærern fordi den hadde samme navn som en labrapport :(

Hun er beste dama noensinne!

/Schnell? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...