b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Uh, jeg laget meg negerkyss i dag kakao, havrekorn (store), vaniljesukker, farin, smør. Dette rulles til små kuler og så rulles de deretter i sukker igjen og så putter du de i fryseren. DAMIT så godt! Har ikke lagd det på mange mange år...hele greia forsvant på en halvtime =( Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Forsøk på tøsing!! >: ( Host..PM..kremt. Hvem, hva, hvor? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. Vi kan baksnakke kjæresten min? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tror faktisk jeg trenger litt sympati, for å være ærlig. Og kan noen øve på bass for meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. Vi kan baksnakke kjæresten min? Er ikke han biseksuell? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Uh, jeg laget meg negerkyss i dag kakao, havrekorn (store), vaniljesukker, farin, smør. Dette rulles til små kuler og så rulles de deretter i sukker igjen og så putter du de i fryseren. DAMIT så godt! Har ikke lagd det på mange mange år...hele greia forsvant på en halvtime =( Der var oppskriften jo *kysser,klemmer og danser rundt med deg* har lett etter den i mangen år.... iallfall tenkt på den Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ååå! Jeg vil på Kaizers Orchestra konsert, men et er 18årsgrense Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. Vi kan baksnakke kjæresten min? JA =D! . pssst! Espen skal dele seng med L4r5! Hi hi. Sasa : Ari Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt.. Kibs: Jeg kan prøve å hjelpe, men så det er sagt så er jeg langt nede selv... Loveless/Ida: o.O Endret 11. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er lei meg. Kald og våt, og sliten etter å ha gått hele veien hjem fra en kompis. Kan jeg få kos? *bilde* Neida, du skal selvsagt få en diger herreomfavning av meg. Takk =D Loveless: Det var ikke tøsing, det var et desperat rop om trøst =( Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg har hørt at Espen er litt snål. Woo, føler meg rampete nå, gitt. Dette var en perfekt anledning for meg å bruke det underbare ordet snål igjen. Endret 11. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kibs:Jeg kan prøve å hjelpe, men så det er sagt så er jeg langt nede selv... Vi kan dra hverandre ned. Men du har andre ting å være nedfor for. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. Vi kan baksnakke kjæresten min? Kan vi la være? Tror ikke noen i denne tråden ikke har fått med seg at dere er kjærester og gulledullelullesulletulle. /random ranting Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er lei meg. Kald og våt, og sliten etter å ha gått hele veien hjem fra en kompis. Kan jeg få kos? *bilde* Neida, du skal selvsagt få en diger herreomfavning av meg. Takk =D Loveless: Det var ikke tøsing, det var et desperat rop om trøst =( Forbanna tøser! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt.. EEEEEY! Jeg skrev fanbrev til Madonna som jeg underskrev med mitt navn og sendte til kjemilærern fordi den hadde samme navn som en labrapport Hun er beste dama noensinne! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tror faktisk jeg trenger litt sympati, for å være ærlig. Og kan noen øve på bass for meg? *Sympatisere med, og rocke bassen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt.. Kibs: Jeg kan prøve å hjelpe, men så det er sagt så er jeg langt nede selv... Loveless/Ida: o.O Jeg spør meg selv lignende spørsmål hver eneste gang jeg ser gjennom musikksamlingen min, feks: siden når begynte jeg og høre på tysk pop? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Aaah! Hva gjør Madonna på PC-en min? *løpe homsete bortover* Der kom Enter Sandman, dette var faretruende ekkelt.. EEEEEY! Jeg skrev fanbrev til Madonna som jeg underskrev med mitt navn og sendte til kjemilærern fordi den hadde samme navn som en labrapport Hun er beste dama noensinne! /Schnell? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vi kan dra hverandre ned. Men du har andre ting å være nedfor for. Hvordan vet du det? Uansett: Slipper skole i morgen, skal til diabeteslegen min. Fått en ny fyr Dr. Hernandez. Må teste spansken min... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Forbanna tøser! Hysj, det er historie nå. Ny side, nye regelbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg