Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden når?

 

 

Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. :lol:

 

Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter.

 

Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå.

Lenke til kommentar

Siden når?

 

 

Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. :lol:

 

Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter.

 

Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå.

 

Jeg har aldri vært mer excited (overexcited anyone?) for noe i hele mitt liv som disse to pakkene jeg venter på. En fra JapanPhoto (Oslo) og en fra Komplett (Stokke). Skal til Bergen. Jeg dør om jeg ikke får svar og tror de kommer i dag (mandag) og ikke i morgen.

 

Jeg må finne meg et konkret svar sånn at jeg kan overleve dagen. laugh.gif Dette er bedre enn forbannade JULAFTEN med JULENISSEN!

Lenke til kommentar

Siden når?

 

 

Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. :lol:

 

Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter.

 

Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå.

 

Jeg har aldri vært mer excited (overexcited anyone?) for noe i hele mitt liv som disse to pakkene jeg venter på. En fra JapanPhoto (Oslo) og en fra Komplett (Stokke). Skal til Bergen. Jeg dør om jeg ikke får svar og tror de kommer i dag (mandag) og ikke i morgen.

 

Jeg må finne meg et konkret svar sånn at jeg kan overleve dagen. laugh.gif Dette er bedre enn forbannade JULAFTEN med JULENISSEN!

Mitt estimat er fortsatt tirsdag. Ville ikke regnet med å ha dem mandag

 

Joda. En hyggelig kar som absolutt skulle stjele fra huset vårt. Takk og lov for at jeg har et balltre på rommet. Fikk seg et godt sjokk når han oppdaga at noen var hjemme, ja. :!:

 

Han så ut som dette, skulle politiet spørre: :ph34r:

Qlt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Komplett har bedre service.

Komplett og MPX er samme butikk.

På internett, ja. Komplett har fortsatt bedre service.

De har samme lager også.

 

Komplett kjøpte opp MPX

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...