Riot™ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Siden når? Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hah, det får kysseleken til å virke enda mer harmløs, om ikke annet :--D Indeed Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Media knappen funker ikke Learn2forum Hva slags side prøvde du å bruke den til å vise? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Siden når? Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter. Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hva akller man egentlig folka som bor i Japan? Japser er vel det "stygge" ordet. Men seriøst, hva heter de? Japanere, japanesere, japanitter, etc? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hva akller man egentlig folka som bor i Japan? Japser er vel det "stygge" ordet. Men seriøst, hva heter de? Japanere, japanesere, japanitter, etc? gulinger Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hva akller man egentlig folka som bor i Japan? Japser er vel det "stygge" ordet. Men seriøst, hva heter de? Japanere, japanesere, japanitter, etc? gulinger asiater Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 asiater You say potato. I say fuck you. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Siden når? Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter. Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå. Jeg har aldri vært mer excited (overexcited anyone?) for noe i hele mitt liv som disse to pakkene jeg venter på. En fra JapanPhoto (Oslo) og en fra Komplett (Stokke). Skal til Bergen. Jeg dør om jeg ikke får svar og tror de kommer i dag (mandag) og ikke i morgen. Jeg må finne meg et konkret svar sånn at jeg kan overleve dagen. Dette er bedre enn forbannade JULAFTEN med JULENISSEN! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Joda. En hyggelig kar som absolutt skulle stjele fra huset vårt. Takk og lov for at jeg har et balltre på rommet. Fikk seg et godt sjokk når han oppdaga at noen var hjemme, ja. :!: Han så ut som dette, skulle politiet spørre: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Back to my orginal avatar Keep it!Dog, det er vel ikke din første egentlige avatar Nei, det er det ikke Men det er jo denne som er meg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Komplett har bedre service. Komplett og MPX er samme butikk. På internett, ja. Komplett har fortsatt bedre service. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Media knappen funker ikke Learn2forum Hva slags side prøvde du å bruke den til å vise? Skulle leggen inn en youtube film .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Siden når? Noen som har bestilt en vare på en fredag og fått den mandag? Helst fra en by til den andre. Ikke Oslo -> Oslo f.eks. Har opplevd at de sender pakken min fra Sandefjord, til et sted nærme Oslo, så inn i Oslo, og så tilbake til Stathelle. Kjører man direkte fra Sandefjord til Stathelle tar det rundt 30-40 minutter. Brb, det er innbrudd her. Skal slutte å skrive nå. Jeg har aldri vært mer excited (overexcited anyone?) for noe i hele mitt liv som disse to pakkene jeg venter på. En fra JapanPhoto (Oslo) og en fra Komplett (Stokke). Skal til Bergen. Jeg dør om jeg ikke får svar og tror de kommer i dag (mandag) og ikke i morgen. Jeg må finne meg et konkret svar sånn at jeg kan overleve dagen. Dette er bedre enn forbannade JULAFTEN med JULENISSEN! Mitt estimat er fortsatt tirsdag. Ville ikke regnet med å ha dem mandag Joda. En hyggelig kar som absolutt skulle stjele fra huset vårt. Takk og lov for at jeg har et balltre på rommet. Fikk seg et godt sjokk når han oppdaga at noen var hjemme, ja. :!: Han så ut som dette, skulle politiet spørre: Qlt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Håper ikke den koselige tyven kommer tilbake i natt. Håper ikke han leser forumet .. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Takk til deg Larsegutt. Jeg må sove på sofaen i natt. Mamma og pappa holder på å male senga til lillebror, så han må ligge på madrass på rommet mitt. Jeg vil ligge i fred, så da blir det sofaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Komplett har bedre service. Komplett og MPX er samme butikk. På internett, ja. Komplett har fortsatt bedre service. De har samme lager også. Komplett kjøpte opp MPX Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Media knappen funker ikke Learn2forum Hva slags side prøvde du å bruke den til å vise? Skulle leggen inn en youtube film .. [ media]URL[ /media] I motsetning til tidligere hvor det var [ youtube]detsomeretter=tegnet[/ youtube] Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hva akller man egentlig folka som bor i Japan? Japser er vel det "stygge" ordet. Men seriøst, hva heter de? Japanere, japanesere, japanitter, etc? Jeg kaller de japser. Men man kan vel kalle de japanesere. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 hvor i landet er det vi bor siden vi får sånt gøyalt besøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg