Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha skjønner :wee:

fant ut i sta når jeg tok det som var av mat i frysern å mekka det at mat som pommfri og sånt egentlig ikke smaker no særlig.

man hiver det ned, men om man faktisk tar seg litt tid til å smake så er det ikke vits i å eta i det heletatt.

kasta det som var igjen og mekka meg en salat ved sidenav kjøttet i stedenfor. :p

Lenke til kommentar

God ettermiddag from US of A! Vi er tre timer unna New York City på et meget koslig hotell. Planen for dagen er å slappe av, og ikke gå ut. Solbrent hele gjengen etter tre timer på highwayen i cab i går. :blush:

Bilen går enda som en drøm! Kommer en worklog / showcase på den etterhvert, for de som er interessert i slik.

Står til her?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vet ikke om noen her egentlig har peiling, men spør her likevel :p

Hver gang jeg skal avslutte enkelte program (altså høyreklikk -> lukk) som f.eks. Skype, så avslutter det ikke. Det som skjer er at den åpner en mappe som heter System 32. Så jeg må faktisk høyreklikke på ikonet nede i høyre hjørne for å få avsluttet programmene.

OS er Win7.

Om det har noe å si så er laptopen bare et par dager gammel...

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

windows 7 sin superbar er fucked. høyreklikk taskbaren, egenskaper så huk av på "bruk små ikoner" og velg "aldri kombiner" på den rullmenyen

Og skype skal heller ikke avsutte seg når du lukker det.

Takk :)

Du må slette sys32 da.. :ermm:

Du synes vel det :p

Lenke til kommentar

jeg tror jeg er den eneste i verden som ikke bryr meg om fotballen i kveld.

Du er ikke aleine.

Soup café?

Chillin'

noen som gidder og fikse fint vær i morra?

Finvær er bestilt.

Du må slette sys32 da.. :ermm:

Og gni en magnet mot harddisken. Men bare mot sola.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...