L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded Her kommer Julius som alle vil se! *synge* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Du bor på Nerdrum, ey? Bor på motsatt side av deg jeg da. Over brua, og mot Bjørkelangen. Yeah, derfor det braket tydligvis var ganske høyt^^ Edit: Den filmen er genial Lars^^ Endret 11. juli 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 bor rett ved strømmen lillestrøm og lørenskog så tenkte det var greit å sykle innom fetsund skulle bare på en sykkeltur. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kjedelig sted, right? @Aleks Hvilken videregående skole går du på? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kjedelig sted, right? @Aleks Hvilken videregående skole går du på? Går på internatskole i Telemark Gikk på Østersund før da Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kvitsund da eller? Kjenner noen som skal dit. Har selv søkt Elektro på Sørumsand. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kvitsund da eller? Kjenner noen som skal dit. Har selv søkt Elektro på Sørumsand. Sørumsand er ikke så galent. Er ganske sikker på at jeg vet hvem du prater om Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Kvitsund da eller? Kjenner noen som skal dit. Har selv søkt Elektro på Sørumsand. Sørumsand er ikke så galent. Er ganske sikker på at jeg vet hvem du prater om HAHAH ELEKTRO PÅ SØRUMSAND! Netopp gått der førsteåret mitt. dårlig valg. :] Håp på at du ikke får Knut arne berntsen som lærer. han er god, men sykt dårlig på å lære bort. Også forresten. Om du har lyst på litt flexibel skole som lar deg få litt fri iblant osv.. er det bare å glemme sørumsand. Starte 9, slutte 15:30.. HVER dag. ingen unntak. Men sørumsand er digg sted Skal selv gå IKT på rælingen nå håper jeg.. får svar i morgen 0_0 Tiiidlig opp hver dag.. EDIT: Der var sola! Endret 11. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Rælingen er vel ikke akkurat fri for problembarn om jeg har hørt riktig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ouch. Den trengte jeg ikke, Möllers Hvorfor er det et dårlig valg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ouch. Den trengte jeg ikke, Möllers Hvorfor er det et dårlig valg? Vel, selv syns jeg læringen var for dårlig. Og veldig uvariert, var en periode vi satt 3-4 mnd og stura nedi boka og gjorde oppgaver og INGENTING annet. Rart jeg fikk 24 dager fravær sier jeg bare. 0.o Aleks: Men rælingen er eneste i nærheten med IKT ^^, Endret 11. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ouch. Den trengte jeg ikke, Möllers Hvorfor er det et dårlig valg? Vel, selv syns jeg læringen var for dårlig. Og veldig uvariert, var en periode vi satt 3-4 mnd og stura nedi boka og gjorde oppgaver og INGENTING annet. Rart jeg fikk 24 dager fravær sier jeg bare. 0.o Aleks: Men rælingen er eneste i nærheten med IKT ^^, Åja, hvor bor du? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Aurskog. er FØR bjørkelangen fra fetsund. 10-15 min fra fetsund. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hmm. Skulle kanskje gått Skedsmo. Men nå får jeg svar i morra, så er litt sent nå, ettersom jeg ikke har søkt Skedsmo i det hele tatt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded Her kommer Julius som alle vil se! *synge* Nei, så stygt. :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Den der er fæl. Blir aldri å se på sjimpanser på den samme måten igjen. Bare...wtf? Stakkar frosk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Trodde ikke den skulle begynne og voldta frosken. Bare leke med den, men neida. Stygge bilder i hodet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Rælingen er vel ikke akkurat fri for problembarn om jeg har hørt riktig haha har vi dårlig rykte på oss? nå var vel klassen min når jeg gikk på barneskolen så ufattelig slemme og onde mot alt som var av lærere, bygninger og det som er. blei vel ikkeno bedre når alle spredte rundt omkring i fylker etter den tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Endelig W7 installert på nytt etter masse krasj. Nå skal jeg gjøre ting på den tiktige måten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hmm. Skulle kanskje gått Skedsmo. Men nå får jeg svar i morra, så er litt sent nå, ettersom jeg ikke har søkt Skedsmo i det hele tatt. Null stress å bytte skole etter at du har begynt. bare å snakke med rådgiver det så finner de en ledig plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg