Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tordna godt og kraftig her i sta også. og det hørtes ut som det kom fra fetsund :p

Vel her rista huset så godt mulig :p

Her kom det bare ett lynnedslag og tordenbrøl, også stoppa det. :cry:

En ordentlig tordenstorm på sin egen 18-årsdag hadde vært perfekt.

Var bare et her og. Gz med dagen ;)

Hvor ligger egentlig Feitsund?

Så orginalt. Ligger litt utenfor Lillestrøm.

Lenke til kommentar

Torden? Vi fikk et helvettes tordenbrak her for et par minutter siden.

Har fått en trojaner, og den har sneket seg inn i System32 :dontgetit::thumbdown:

Ja, du bor jo i Fetsund du og. Er jo ikke meldt torden, bare regn som skal gi seg i 5 tiden. Hele huset rista her borte.

Hva med meg a? :ohmy:
Lenke til kommentar

Har fått en trojaner, og den har sneket seg inn i System32 :dontgetit::thumbdown:

Ja, du bor jo i Fetsund du og. Er jo ikke meldt torden, bare regn som skal gi seg i 5 tiden. Hele huset rista her borte.

Hva med meg a? :ohmy:

Fetsundgutt du og? :ermm:

Lenke til kommentar

Sant det! Vi bor jo i samme by\tettsted :D

Hørte et kraftig smell utenfor, og det varte jo så lenge også. Har ikke hørt noe på et par minutter nå da, heldigvis.

Dere bor såppas nærme meg ja ;) Aurskog her.

Lenke til kommentar

jeg sykla til fetsund her om dagen. var ikke veldig spennende :p

Fetsund er et kjedelig sted. Forferdelig lite å gjøre der. Er derfor man tar turen til Lillestrøm, Strømmen, og Lørenskog.

Sant, Möllers! Fet Pizza & Kebab. Beste kebaben jeg har spist. Må være høydepunktet med Fetsund :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

jeg sykla til fetsund her om dagen. var ikke veldig spennende :p

:mad:

Da så du ikke de badass lensene! Vært på Norge rundt og greier! Sykla du forbi Nerdrum? Kanskje vi gikk forbi hverandre :ph34r:

Er ikke mye der nei.. Men de har sykt god kebab :D

Word up!

Du bor på Nerdrum, ey? Bor på motsatt side av deg jeg da. Over brua, og mot Bjørkelangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...