L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hvor ligger egentlig Feitsund? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 tordna godt og kraftig her i sta også. og det hørtes ut som det kom fra fetsund Vel her rista huset så godt mulig Her kom det bare ett lynnedslag og tordenbrøl, også stoppa det. En ordentlig tordenstorm på sin egen 18-årsdag hadde vært perfekt. Var bare et her og. Gz med dagen Hvor ligger egentlig Feitsund? Så orginalt. Ligger litt utenfor Lillestrøm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 http://www.zeldainformer.com/2010/07/the-legend-of-zelda-making-sure-youre-practicing-safe-sex.php Genialt Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) dobbelpost Endret 11. juli 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Så orginalt. Ligger litt utenfor Lillestrøm. Å ja. Lillestrøm er i nærheten av oslo, right? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 helt riktig lars. og over elva fra stasjon i lillestrøm ligger selveste rælingen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hei folkens Sitter i bua mi på hytta siden været ikke er så fint Men så ser det ut som det klarner litt. Sover nesten i et skap her også Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Torden? Vi fikk et helvettes tordenbrak her for et par minutter siden. Har fått en trojaner, og den har sneket seg inn i System32 Ja, du bor jo i Fetsund du og. Er jo ikke meldt torden, bare regn som skal gi seg i 5 tiden. Hele huset rista her borte. Hva med meg a? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Torden? Vi fikk et helvettes tordenbrak her for et par minutter siden. Har fått en trojaner, og den har sneket seg inn i System32 Ja, du bor jo i Fetsund du og. Er jo ikke meldt torden, bare regn som skal gi seg i 5 tiden. Hele huset rista her borte. Hva med meg a? Fetsundgutt du og? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Neida, men jeg vil også være fetsund!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Faen, det var digg med frokost. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Haha. Mobber dere navnet på den "flotte" kommunen vår? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Torden? Vi fikk et helvettes tordenbrak her for et par minutter siden. Har fått en trojaner, og den har sneket seg inn i System32 Ja, du bor jo i Fetsund du og. Er jo ikke meldt torden, bare regn som skal gi seg i 5 tiden. Hele huset rista her borte. Sant det! Vi bor jo i samme by\tettsted Hørte et kraftig smell utenfor, og det varte jo så lenge også. Har ikke hørt noe på et par minutter nå da, heldigvis. Dere bor såppas nærme meg ja Aurskog her. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Bua Selve hytta er 20 meter forran inngangen til bua mi. Tror den er 2,20 X 2,20 meter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 jeg sykla til fetsund her om dagen. var ikke veldig spennende Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Dere bor såppas nærme meg ja Aurskog her. Hørte du braket? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Er ikke mye der nei.. Men de har sykt god kebab Aleks: Nei :o sitter med pc på høyre siden og bordvifte til venstre + musikk så hører ikke så mye : D men kommer vel bortover hit regner jeg med.. regmer no jevlig her Endret 11. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) jeg sykla til fetsund her om dagen. var ikke veldig spennende Fetsund er et kjedelig sted. Forferdelig lite å gjøre der. Er derfor man tar turen til Lillestrøm, Strømmen, og Lørenskog. Sant, Möllers! Fet Pizza & Kebab. Beste kebaben jeg har spist. Må være høydepunktet med Fetsund Endret 11. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 jeg sykla til fetsund her om dagen. var ikke veldig spennende Da så du ikke de badass lensene! Vært på Norge rundt og greier! Sykla du forbi Nerdrum? Kanskje vi gikk forbi hverandre Er ikke mye der nei.. Men de har sykt god kebab Word up! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 jeg sykla til fetsund her om dagen. var ikke veldig spennende Da så du ikke de badass lensene! Vært på Norge rundt og greier! Sykla du forbi Nerdrum? Kanskje vi gikk forbi hverandre Er ikke mye der nei.. Men de har sykt god kebab Word up! Du bor på Nerdrum, ey? Bor på motsatt side av deg jeg da. Over brua, og mot Bjørkelangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg