Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg ler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Noen som kan forklare hvorfor i helvete Quantum Mechanics e så rart? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg ler. http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=12088081 Ser ikke SÅ avansert ut egentlig, får ringe tante og sammenligne oppskrift I guess. Noen som kan forklare hvorfor i helvete Quantum Mechanics e så rart?Så du skal få noe å lure på vel? Vet du hvorfor kamikazepiloter bruker hjelm? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vet du hvorfor kamikazepiloter bruker hjelm? Hvorfor skulle de ikke det? Jagerflypiloter bruker ikke hjelm for å unngå å slå seg i hodet om de skulle krasje. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Bruker de hjelm? Vet du hvorfor kamikazepiloter bruker hjelm? Hvorfor skulle de ikke det? Jagerflypiloter bruker ikke hjelm for å unngå å slå seg i hodet om de skulle krasje. Er du klar over hva en kamikazepilot er? Endret 11. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vet du hvorfor kamikazepiloter bruker hjelm? Egentlig ganske logisk når du tenker deg om. De må være beskyttet frem til de når målet sitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Vet du hvorfor kamikazepiloter bruker hjelm?Jagerflypiloter bruker ikke hjelm for å unngå å slå seg i hodet om de skulle krasje. Vet du hvorfor kamikazepiloter bruker hjelm? Egentlig ganske logisk når du tenker deg om. De må være beskyttet frem til de når målet sitt.Nei dæskusen, hadde forventet at Skarstad kom å svarte på den egentlig men pytt pytt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 meeh, se om jeg ikke får en 2-3 timers søvn kanskje.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg utvikler min egen nettbutikk. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg gjør det. <?php /* Include all classes */ $classes = opendir('classes/'); while(false !== ($file = readdir($classes))) { if($file != '.' && $file != '..') { print $file; } } closedir($classes); ?> Endret 11. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Får ta det i august, når jeg flytter opp til Steinkjer igjen, evt. om du er i Trondhjem, så kan vi ta det mellom den 19. og den 29. Ahh, sommerferie nå ja. Begynner å jobbe den 19 (Har ferie), og så er jeg utlovt alle helgene frem til da Travel hverdag.... Får prøve å få til noe i august engang. Nå ser senga EKSTREMT fristende ut. Fylla, og senga passer godt ilag. Endret 11. juli 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Si ifra om du finner en feil. <?php public function include_() { if(isset($_GET[$this->cat]) && isset($_GET[$this->handler])) { if(isset(is_dir($this->dir.$_GET[$this->cat])) { if(isset(file_exists($this->dir.$_GET[$this->dir].$_GET[$this->handler].$this->extension))) { include($this->dir.$_GET[$this->dir].$_GET[$this->handler].$this->extension); } else { include($this->dir.$_GET[$this->dir].$this->default.$this->extension); } // End If exists } // End if(is_dir()) } // End if(isset(get[cat]) or isset(get[handler])) } ?> ( Hint, linje 5.finner ikke feilen selv) Godnatt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg synes jeg kan bli veileder her på forumet ! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Da er jeg hjemme igjen. Ikke altfor full heller. Fikk skyss av en arbeidskollega, så jeg slapp å ta taxi. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg synes jeg kan bli veileder her på forumet ! Og det synes ikke jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg synes jeg kan bli veileder her på forumet ! Er bare å søke det, værste svaret du vil få er et nei Da er jeg hjemme igjen. Ikke altfor full heller. Fikk skyss av en arbeidskollega, så jeg slapp å ta taxi. Lucky bastard! Skulle gjerne ha vært ute en tur jeg også men det ser dårlig ut for det nærmeste framtid gitt. Oh well, har neste mnd å ta av 8) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Morn morn bishes! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Morn morn Herr Rev Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Så. Soup i hetta? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Ikke en dritt... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Sender posten pakker om lørdagen? Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 09.07.2010 18:27, 0024 OSLO Forventet levering: 13.07.2010 NB! Avvik kan forekomme Lurer på om ikke den kan komme på mandag? Innlevert fredags kveld, sendt til Bergen lørdag morgen (OSL - BGO fly, tog eller bil?), sendt til mitt postkontor på mandag morgen eller kveld, kan hentes mandagen men får seddel tirsdag morgen? /Optimist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg