frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det virker litt gøy, men det er ingen som er sånn her. :/ Jeg ser ikke på farmen! Jeg hoster til jeg gråter og drikker kaffe! stakkars skal jeg komme å tørke tårer? Nei, ellers takk. Jeg har sånn serviettgreia som er at når du tar én så kommer det en ny opp. Akkurat som på film. nommin så heldig Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor er livet? Det er jo ekstremt dødt her... Jeg føler meg død... For en dag... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 /rant Jeg vil våkne med ny stå-på-vilje, disipling og treningslyst imorgen Ppøøh Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor er livet? Det er jo ekstremt dødt her... Jeg føler meg død... For en dag... *ta tak i kragen, dra med seg og plassere i en stol*. Her...en boks med is. SPIS! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *ta tak i kragen, dra med seg og plassere i en stol*. Her...en boks med is. SPIS! Er den sukkerfri? Du vil vel ikke drepe diabetikeren? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er ideen om is, ikke ingrediensene som er det viktige =). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *ta tak i kragen, dra med seg og plassere i en stol*. Her...en boks med is. SPIS! OM NOM NOM NOM NOM NOM! Is ville passet bra akkurat nå. Har ingenting godt, bortsett fra en pose pottis og broderens flaske med brus. Begge er forbudt territorium Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er ideen om is, ikke ingrediensene som er det viktige =). Kanskje, fikk meg til å smile i alle fall. Det er jo bra... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 å herregud hvordan klarer noen å snakke om båt konstant i 14 dager.... GAAAAAAAAAL Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er ideen om is, ikke ingrediensene som er det viktige =). Kanskje, fikk meg til å smile i alle fall. Det er jo bra... Var det jeg prøvde på. Et desperat forsøk ^_^. *rive seg i håret* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 å herregud hvordan klarer noen å snakke om båt konstant i 14 dager.... GAAAAAAAAAL Har du prøvd å si båtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåt konstant til noen? Det er fantastisk. Båt må da uttales bwåt, som en b foran det engelske ordet what, omtrent. Herlig irriterende. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Var det jeg prøvde på. Et desperat forsøk ^_^. *rive seg i håret* Hehe, takker og bukker Skulle vært flere som deg^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har allerede spist is i dag Men jeg synes vi kan prate om noe artig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har allerede spist is i dag Men jeg synes vi kan prate om noe artig Hmm..som hva da? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er lei meg. Kald og våt, og sliten etter å ha gått hele veien hjem fra en kompis. Kan jeg få kos? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 å herregud hvordan klarer noen å snakke om båt konstant i 14 dager.... GAAAAAAAAAL Har du prøvd å si båtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåt konstant til noen? Det er fantastisk. Båt må da uttales bwåt, som en b foran det engelske ordet what, omtrent. Herlig irriterende. ja men hjelpe oss meg vel, her går det i ett om altslags om den dumme båten de skal kjøpe også var den så billig så de måtte prøve å importere den selv for da kunne det jo bli enda billigere. å hva er det med folk som snakker med seg selv mens de skriver mail?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er ideen om is, ikke ingrediensene som er det viktige =). Kanskje, fikk meg til å smile i alle fall. Det er jo bra... Var det jeg prøvde på. Et desperat forsøk ^_^. *rive seg i håret* Great success Nora: Hva vil være artig i kveld da? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg er lei meg. Kald og våt, og sliten etter å ha gått hele veien hjem fra en kompis. Kan jeg få kos? Neida, du skal selvsagt få en diger herreomfavning av meg. Endret 11. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 I Morgen er flaggbrenning lovlig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Forsøk på tøsing!! >: ( Host..PM..kremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg