Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Faen da..jeg ble halveis til 50 så please ikke si noe mer! Huh? Er ikke du mer enn 25? Ok, jeg er snart halveis til 30. Men det er jo sant. Jeg tenker veldig mye tilbake.. Snart halvveis til 50 mener du vel? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Snart halveis til 50 ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Huh? Er ikke du mer enn 25?Nei jeg runnet halveis til 50 i går så..jah.. Hvor gammel trodde du egentlig at jeg var? Ene fyren i kollektivet begynte på 20 og jobbet seg oppover så..jah.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Skjegget som ødelegger Men ja, trodde du var ca 25 da vi møttes her for et par år siden. (Eller var det i fjor? Hukommelsen er ikke som den engang var. Jeg mangler jo bare noen få måneder til 30 ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Er det ikke fint at dem begynner å gjette nedenifra istedet for oppenifra da? Happy overstått Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Skjegget som ødelegger Men ja, trodde du var ca 25 da vi møttes her for et par år siden. (Eller var det i fjor? Hukommelsen er ikke som den engang var. Jeg mangler jo bare noen få måneder til 30 ) Haha, men skjegget har jeg hatt siden ungdomskolen omtrent jo, it is me! Det er vel 2 års tid siden (faen så tiden flyr ) siden vi møttes mener jeg.. 30 er den nye 20 vet du Er det ikke fint at dem begynner å gjette nedenifra istedet for oppenifra da? Happy overstått joda, selvsagt fint å høre at man ikke ser for jæævlig ut liksom og rynkete ut så at de begynner nederst er vel sikkert ikke så dumt, dog jeg vil tro de fleste begynner i underkant når en skal tippe hvor gammel folk er og heller jobbe seg opp.Iallefall når man er litt voksen da,når man er barn så ønsker man bare det motsatte...det var tider det gitt. Huff...tror jeg begynner å kjenne det på gikta mi gitt... *hente prekestolen og røykeforkle og stavre seg ut for å ta en røyk* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Folk har alltid tatt meg for å være eldre enn jeg er. Men nå har det stabilisert seg litt av en eller annen grunn. Skal følge ditt eksempel nå, minus prekestolen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Mente det var to år siden ja. I fjor så var jo jeg opptatt med å leke kjæreste på denne tiden av året, så da ble det ikke tid til så mye annet. En kompis av meg har måttet vise leg på polet de to siste gangene han har vært der. Han er 32 og hadde ikke engang sprit i handlekorga Folk har alltid tatt meg for å være eldre enn jeg er. Men nå har det stabilisert seg litt av en eller annen grunn. Skal følge ditt eksempel nå, minus prekestolen. Hva? Røyke? Jaja... det er dine lunger Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 I know går bare rett vest med meg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Neida, går så bra så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Folk har alltid tatt meg for å være eldre enn jeg er. Men nå har det stabilisert seg litt av en eller annen grunn. Skal følge ditt eksempel nå, minus prekestolen.Huffda *dele ut litt kakestykke til* Mente det var to år siden ja. I fjor så var jo jeg opptatt med å leke kjæreste på denne tiden av året, så da ble det ikke tid til så mye annet.Nei de kan ta opp ganske så mye av hverdagen I know går bare rett vest med meg.Nei nei..du har jo fått kake og greier jo! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Takk jeg er glad i kake, endelig noen som har skjønt det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Åh, er det kake som skal til ja. *lokke med nystekt sjokoladefondant-kake* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Sto litt kake igjen her til meg, de hadde spist omtrent hele greia men sparte litt til den som hadde bursdag. Maken til folk altså.. Kunne ha tenkt meg sånn..suksessterte som tante lager, den er faen meg sykt god! Får bestille en slik når gamlingen har bursdag I guess... Åh, er det kake som skal til ja. *lokke med nystekt sjokoladefondant-kake* Haha, jeg fikk et FORKLE i bursdagsgave så bare gå tilbake med den sjokolade-greie-tingen-franske-navnet-ditt! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg fikk forkle og grytekluter til jul Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Åh, er det kake som skal til ja. *lokke med nystekt sjokoladefondant-kake* hmmmmmmm hvis noen skal lokke meg blir jeg skeptisk. b-real, den baker du da selv, null stress edit, du har jo fått forkle og nå. Endret 11. juli 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 The cake is a lie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Indeed. It is. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg fikk forkle og grytekluter til jul Haha, jeg fikk en laaaaaaaaaaaaaaang jævla duk av fattern til jul...makan altså, tror jeg må begynne å faktisk utsende ønskeliste b-real, den baker du da selv, null stress Jau, det skal vel være en grei sak det. Pappa klarte det ikke Tror det var bursdagen min i fjord og han skulle lage den siden tante skulle lage noe annet eller noe i den duren...det ble bare helt totalt misslykket, han fikk det ikke til i det hele tatt, kaken bare fløt ut og så ut som den hadde vært på fylla eller noe tilsvarende. Ikke fikk vi smake på den i det hele tatt og han gjemte faen meg kaka så vi ikke skulle kunne få smake på den en gang, vi lette hele huset rundt etter den kaka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg