Mikkel™ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ett par timer nå så skal jeg ut å friste fiskelykka igjen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er det noe fisk å få da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Satans herlig vær i Stavanger for tiden! Sitte ute med øl og sigg og bare slacke i sola med slasken og Danielzu. ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tror dere det er farlig å spise en uåpnet pakke med kjøttdeig som er tre dager over siste forbruksdag? Har helst ikke lyst til å bli matforgifta. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Farlig, ville ikke tro du døde av det, har hørt at det er flere typer matretter som faktisk varer lengre enn forbruksdato. Har den stått i den anbefalte temperaturen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Har stått i kjøleskap. Så tror det ja. ^^ KJøleskapet står på 4 grader, maks anbefalte temperatur for kjøttdeigen. Så det skulle være i orden. Endret 10. juli 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vel, jeg har ikke noen erfaring med det, kan ikke du prøve da, så kan du si til meg hvis det går til helvete, for da trenger ikke jeg å skaffe den erfaringen selv Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Haha. Spørs det der. Tror jeg kaster den for å være på sikre siden. Endret 10. juli 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tror dere det er farlig å spise en uåpnet pakke med kjøttdeig som er tre dager over siste forbruksdag? Har helst ikke lyst til å bli matforgifta. Det tror jeg 99% sikkert går bra. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hør på gypsy du, og hvis det går dårlig, så kan du tenke på alle de fattige barna i afrika mens du sitter på dritern. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er bare å åpne pakke og lukte på den. Kjenner fort om den er dårlig eller ikke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er kanskje ikke med den som biffen som gjerne kan ligge 14 dager over tiden? (dvs. så lenge den er vakumpakket og ligger kaldt og mørkt?) Det så jeg på tv, en kjøttekspert/slakter som alltid gjorde det med sitt eget kjøtt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nuh skal jeg ut og grille. Har en viss mistanke om at jeg kommer til å bli noe helt vanvittig mett etter hvert Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er kanskje ikke med den som biffen som gjerne kan ligge 14 dager over tiden? (dvs. så lenge den er vakumpakket og ligger kaldt og mørkt?) Det så jeg på tv, en kjøttekspert/slakter som alltid gjorde det med sitt eget kjøtt Er ganske stor forskjell på rent kjøtt og kjøttdeig. Siden kjøttdeig er behandlet på en helt annen måte. Men den står seg selvfølgelig noen dager over siste forbruksdag, så lenge den er oppbevart forsvarlig (Kjøleskap, fryser). Kjøttdeig skifter farge om den blir for gammal, men blir aldri flekkete/stygg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Noen dager skulle gå bra, to uker går ikke bra. Jeg har den erfaringa. En uke er også shady. Har den vært fryst, går det derimot helt greit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kamp og øl etterpå blir bra Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Noen dager skulle gå bra, to uker går ikke bra. Jeg har den erfaringa. En uke er også shady. Har den vært fryst, går det derimot helt greit. Når skal du komme å drikke med meg Sjur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg