Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få refundert det som ble trukket for mye?

hmm ok, visa har alså ikke en slik ordning ?

vurderer å anmelde selskapet nå faktisk, svindel av taxikunder med innebygd svindelknapp i taxien tror jeg nok politiet er intressert i. Hvertfall etter det styret i Oslo siste årene.

Først til banken , så til politi

Lenke til kommentar

hmm ok, visa har alså ikke en slik ordning ?

DO EHT! Visa har ikke noe sånt nei. Derfor det heter kredittkort vøtt.

Eh jo, det har de selvfølgelig. Dette er ikke noe Mastercard har funnet opp selv, det er slik for alle kredittkort.

Det gjelder imidlertid ikke vanlige bankkort med Visa-del, da dette er debetkort hvor beløpet blir trukket rett fra konto og ikke fakturert i ettertid.

Lenke til kommentar

Var jo det jeg mente. Med visa er avgjørelsen endelig. Mens på Master Card får du refundert og annulert uten sååå mye ekstra stress

Hadde han fått med et Visa-kredittkort også

Jaja. Hallo :) Hva gjør folket i dag?

Hei! :D

Sov til halv ett. Etter det har jeg kjedet meg ute i sola, så nå lurte jeg meg inn og ned i godstolen :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Trene, Grille, Drikke? Har ikke så utrolig mange sommerdager i trøndelag, så man må utnytte dem med beste evne.

Høres bra ut, og nå titter sola fram også :)

Var jo det jeg mente. Med visa er avgjørelsen endelig. Mens på Master Card får du refundert og annulert uten sååå mye ekstra stress

Hadde han fått med et Visa-kredittkort også

Hei! :D

Sov til halv ett. Etter det har jeg kjedet meg ute i sola, så nå lurte jeg meg inn og ned i godstolen :)

Er det ikke deilig å sove bort halve dagen :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Joda bra :)

Lurer på hva jeg skal gjøre i dag. Vurderer å vaske hele kåken. Er litt dramflekker på gulvet fra forige helg. Jeg har latet som jeg ikke har sett det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...