Lumpness Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Det er da du skaffer deg mastercard hva er fordelen med mastercard i en slik situasjon ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Du kan få refundert det som ble trukket for mye? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Hjemme fra Frankrike, trøtt. Gjesp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Hjemme fra Frankrike, trøtt. Gjesp. Fin tur ? og nei det var ikke Lemon du så på flyplassen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Morra di er trøtt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Hjemme fra Frankrike, trøtt. Gjesp. Fin tur ? og nei det var ikke Lemon du så på flyplassen Turen var herlig. Aha, nei vel. Bra jeg ikke løpte etter henne da Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Sliten i dag. Alt for mye festing i det siste. I dag tror jeg at jeg holder sofaen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Du kan få refundert det som ble trukket for mye? hmm ok, visa har alså ikke en slik ordning ? vurderer å anmelde selskapet nå faktisk, svindel av taxikunder med innebygd svindelknapp i taxien tror jeg nok politiet er intressert i. Hvertfall etter det styret i Oslo siste årene. Først til banken , så til politi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 DO EHT! Visa har ikke noe sånt nei. Derfor det heter kredittkort vøtt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Shall do , blir på mandag. Bare ta med meg bevismateriale fra banken det Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 hmm ok, visa har alså ikke en slik ordning ? DO EHT! Visa har ikke noe sånt nei. Derfor det heter kredittkort vøtt. Eh jo, det har de selvfølgelig. Dette er ikke noe Mastercard har funnet opp selv, det er slik for alle kredittkort. Det gjelder imidlertid ikke vanlige bankkort med Visa-del, da dette er debetkort hvor beløpet blir trukket rett fra konto og ikke fakturert i ettertid. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Var jo det jeg mente. Med visa er avgjørelsen endelig. Mens på Master Card får du refundert og annulert uten sååå mye ekstra stress Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jaja. Hallo Hva gjør folket i dag? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jaja. Hallo Hva gjør folket i dag? Trene, Grille, Drikke? Har ikke så utrolig mange sommerdager i trøndelag, så man må utnytte dem med beste evne. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Var jo det jeg mente. Med visa er avgjørelsen endelig. Mens på Master Card får du refundert og annulert uten sååå mye ekstra stress Hadde han fått med et Visa-kredittkort også Jaja. Hallo Hva gjør folket i dag? Hei! Sov til halv ett. Etter det har jeg kjedet meg ute i sola, så nå lurte jeg meg inn og ned i godstolen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jaja. Hallo Hva gjør folket i dag? Trene, Grille, Drikke? Har ikke så utrolig mange sommerdager i trøndelag, så man må utnytte dem med beste evne. Høres bra ut, og nå titter sola fram også Var jo det jeg mente. Med visa er avgjørelsen endelig. Mens på Master Card får du refundert og annulert uten sååå mye ekstra stress Hadde han fått med et Visa-kredittkort også Jaja. Hallo Hva gjør folket i dag? Hei! Sov til halv ett. Etter det har jeg kjedet meg ute i sola, så nå lurte jeg meg inn og ned i godstolen Er det ikke deilig å sove bort halve dagen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jo, det er helt fantastisk Skulle ønske jeg hadde muligheten til det litt oftere enn to ganger i uka Sovet godt du da? Endret 10. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Joda bra Lurer på hva jeg skal gjøre i dag. Vurderer å vaske hele kåken. Er litt dramflekker på gulvet fra forige helg. Jeg har latet som jeg ikke har sett det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Tja, hvis du ikke har noe annet å drive med, så er det kanskje like greit. Får ihvertfall tida til å gå. Ellers kan jeg anbefale å legge/sette seg ut i sola. Var ganske behagelig en stund ihvertfall. (Forutsatt at det er sol hos deg da) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Morn from US of A again! Siste dag i Cleveland, Ohio i dag. Bilen går som en drøm! Sett bort ifra tre turer til selgerens verksted for å fikse småting. Sjarm Bai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg