Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja... Gjorde det en del da jeg var mindre og vi hadde hytte ved et vann. Tror jeg klarte 10-12 meter på det meste. Men da må du være kjapp i beina for å få det til.

Åja! Trodde du bare hadde en smartass kommentar jeg :p Hvor lang tid gikk før du kom over det stadiet der man bare løper ut i vannet å tryner?

Lenke til kommentar

lolol u r teh fuxxored Aleks :p

Greide meg i 2 år uten å bli tatt da. Noe som er helt utrolig da jeg har sjanglet meg forbi den mest kristne læreren, blitt slengt veggemellom av Petter, blitt bært opp en bakke for å bli sendt ned på rattkjelke utenfor kontorene, ligget og sloss med en kompis utenfor husfarrommet og onan.. ehm.. vært i noen klasserom på kvelden. I løpet av disse tidene har kompisene mine blitt tatt flere ganger, også kommer disse teite reglene om at man bare har 2 sjangser :mad:

 

Edit: Meh, godt miljø der :)

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Hvor henvender jeg meg når jeg har blitt trukket 2 ganger for samme taxitur samme dag ?

 

Er samme beløp på begge trekkene, hele 10 dager siden jeg tok den taxien.

 

Forbanna dritt ! Synes jeg så taxisjåføren trykke på en knapp bak noe greier inni bilen.

 

Edit:

 

Arkivreferansen er også akkurat samme tallene på de to trekkene, har dere vært borti noe lignende ?

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...