Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg sendte nettopp sms til kjørelæreren min Håper at jeg får kjøretime iløpet av helga Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 er remake av MI 2 ute alt lars? omg :o Oppdaget det da jeg gikk inn på steam i stad. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kan jeg få steam-ID-en din lars ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ok. Sorry at jeg spurte. Skulle bare adde deg som venn. Endret 9. juli 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hmm. Har visst en ekstra utgave av The Secret of Monkey Island: Special Edition å gifte. Endret 9. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvem må jeg drepe for å få den ;S ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dama mi. Det er nemlig hu jeg hadde planer om å gi den til. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så du vil virkelig gi han LE, om han dreper dama de? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ah ok men kan ikke hu bare låne din ;S siden dere deler pc ?? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hvordan skal de da spille sammen? :o Hvordan vet du at de deler pc? Endret 9. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Vet ikke, antar det bare. Eller at hu kan låne hans steambruker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så du vil virkelig gi han LE, om han dreper dama de? Egentlig ikke. Tror jeg hadde gitt han en piggtråd-tarmskylling i stedet. Ah ok men kan ikke hu bare låne din ;S siden dere deler pc ?? Hvorfor i all verden tror du vi deler PC? PC-en min er det mest personlige jeg har. Jeg deler heller undertøy med henne enn å dele PC-en. Vi har hver vår stasjonær og hver vår laptop.Joda, hu kan sikkert sitte på min av og til om den står på og hu bare skal sjekke noe, men hun har da for guds skyld sine egne. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hehehe ok Så skal du kose deg selv med monkey island ikveld ? Få madammen til å installere det. Så kan dere spille det på hver deres PC - Start samtidig på singleplayer^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hu er sjuk og ligger på sofaen som et vrak så jeg tviler. Dessuten skal jeg spille toeren og det er eneren jeg har ekstra av. Skal prøve å se om jeg klarer spillet på tre timer. Achievement ftw. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ah, så dumt. God bedring til henne da. Vell, vell. 3 timer. Er spillet så kort ;S ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det er en achievement så jeg antar det går å spille det så raskt. Er jo et tenke-spill så for nye spillere så kan det sikkert en god del lenger for dem. Jeg derimot kan alle puzzles utenat etter gjentatte gjennomkjøringer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ah, da er det jo greit prøv drømmefall du, hvis du er glad i puzzle-spill. Tror drømmmefall er slikt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror ikke det blir film på meg i det hele tatt i kveld. Slapper heller av med Fresh Prince fram til Mythbusters med burger og pommes frites. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg