Shikaru Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 du har ihvertfall en kjærste Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Har du aldri sett aliens?!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Blow (2001) eller Alien (1979)? Har ikke sett noen av dem.. Begge er gode, men Alien er en større klassiker. Var det jeg tenkte meg. Var vel på tide at jeg ser den uansett. Har verken sett Alien eller Aliens. Akkurat nå så hadde jeg tenkt til å se Alien. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg liker blow. Mye Charlie der ja, hihi Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg tror vi mener samme film. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Er det ikke så at Aliens er oppfølgeren til Alien? Eller blander jeg med Anaconda nå Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg ville sett Blow først! Ikke hørt på Gypsy (Du husker vel at han/hun anbefalte Prison Break før Sopranos) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Er det ikke så at Aliens er oppfølgeren til Alien?Det stemmer det. Aliens er en av få filmer som lever opp til originalen. Fikk lyst til å se begge nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jepp. Alien, Aliens, Alien 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg ville sett Blow først! Ikke hørt på Gypsy (Du husker vel at han/hun anbefalte Prison Break før Sopranos) Jau, men så anbefaler Lars den og. I dunno Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg ville sett Blow først! Ikke hørt på Gypsy (Du husker vel at han/hun anbefalte Prison Break før Sopranos) Jau, men så anbefaler Lars den og. I dunno Slå en 'dømrade mynt da vel. Begge er som sagt gode. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Flippet mobilen min. Ble Alien Sorry Vowels. Neste gang skal jeg høre på deg. Lover Men først. AFV! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Lurer på om jeg skal tjuvlåne visakortet til dama og kjøpe meg et spill. Hu ligger bare på sofaen og sover, syk som hun er stakkar. Trenger et eller annet å finne på i kveld utenom muffinsbaking. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Tror jeg må rusle ned på butikken og kjøpe godteri. Selv om jeg ikke burde Det er steam spill du preker om lars? Endret 9. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg ville sett Blow først! Ikke hørt på Gypsy (Du husker vel at han/hun anbefalte Prison Break før Sopranos) HUN! Og selvfølgelig er mine anbefalinger best Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Lurer på om jeg skal tjuvlåne visakortet til dama og kjøpe meg et spill. Hu ligger bare på sofaen og sover, syk som hun er stakkar. Trenger et eller annet å finne på i kveld utenom muffinsbaking. Kjøp deg en PS3 og Red Dead Redemption. Så kan vi spille sammen når spillet blir litt billigere så jeg også får råd til det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Det er steam spill du preker om lars? Ja, jeg må jo ha det i dag. Og så oppdaget jeg akkurat at remaken av Monkey Island 2 kom for to dager siden. Kjøp deg en PS3 og Red Dead Redemption. Så kan vi spille sammen når spillet blir litt billigere så jeg også får råd til det Venter med PS3 til lommeboka er mer enig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Fikk ps3 for 2000 kr jeg ( Første kunde på gamestop ftw! ) Endret 9. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Det blei vist pizza og film hos en kamerat isteden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 er remake av MI 2 ute alt lars? omg :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg