Deadringer Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg og Nyhus har opplevd det mest creepy noen sinne nå. Og det er hans feil til og med. Gikk dere inn på badet mens mora di dusja? Ja. Det var akkurat det vi gjorde. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg og Nyhus har opplevd det mest creepy noen sinne nå. Og det er hans feil til og med. Ohh jeez. I just can't wait to hear it. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Fikk det løs nå. Ved hjelp av en skrutrekker. Høres ut som du trenger en tur til en reguleringstannlege. Haha, var jo ikke store skrutrekkeren da. En så bitteliten microdriver. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Han sto utenfor vinduet...... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Den smileyn der ser ut som en rumpe. Men fortell om denne hendelsen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Explain ! Fin kosetid, ingen bekymringer. Så kommer fetteren til moren hans med stige utenfor vinduet for å male. Ikke creepy i det hele tatt... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Han sto utenfor vinduet...... Jeg sto utenfor vinduet, kittycat så meg og skvatt. End of story. :-| Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Han sto utenfor vinduet...... Jeg sto utenfor vinduet, kittycat så meg og skvatt. End of story. :-| Ikke snik deg unna. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 En historie som matcher takk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Så dere hadde sex også kom fetteren til moren hans. Ser for meg ansiktutrykket hans når han ser Nyhus sin bleke rumpe gå opp og ned :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Han sto utenfor vinduet...... Jeg sto utenfor vinduet, kittycat så meg og skvatt. End of story. :-| Ikke snik deg unna. Fyfaen :--| Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Så dere hadde sex også kom fetteren til moren hans. Ser for meg ansiktutrykket hans når han ser Nyhus sin bleke rumpe gå opp og ned :!: Det var mest min... OK DET HOLDER. Endret 9. juli 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 HVORFOR SKRIVER DU DET HER PÅ FORUMET?! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Så dere hadde sex også kom fetteren til moren hans. Ser for meg ansiktutrykket hans når han ser Nyhus sin bleke rumpe gå opp og ned :!: Det var mest min... Så jeg antar ansiktsuttrykket hans var litt annerledes enn først tenkt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 HAHAHAHAH! Oh the drama Men Nyhus, du som er alfamale. Hvorfor denga du han ikke ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 At dette havnet på forumet gjorde meg ordløs. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Hva er aldersgrensen på forumet? Jeg tror jeg er for ung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg