Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg velger å ikke spørre hvordan du har..eh..erfart det.

Vel...jeg og ei bekjent av meg satt å pratet drit og så kom vi inn på det på en eller annen måte :shrug:

Animal Planet (tror jeg) kjørte jo en greie på peniser i dyreriket. Flere ulike patenter. ^^ Mennesket har forresten størst penis i både i forhold til kropsstørrelse og totalt sett blandt primatene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp. :p Den så litt slapp ut forresten. :wee:

Hvor mange tror du blir harde av å ligge ydmyket mens en fyr i våtdrakt og kaps fingrer på pikken din mens noen andre tar bilde..? Jeg bare spør. :ph34r:

clvn: Er det en spekkhogger?

Men har ikke fiskene noe som helst? Hvordan gjør de det da? :dontgetit:

Rogn og melke. :wee:

Og: *leke clvn*: Ja.

Rogn og melke? Hvordan foregår det?

Slik jeg har forstått det utifra Natur og Miljø timene på skolen, så befrukter "mannefisken" (vet da faen hva det heter) eggene etter at "damefisken" har sluppet dem ut i havet. oO. Befruktningen foregår altså ikke inni fiskene, men i havet, in public. Correct mer if I'm wrong.

Melke er forøvrig ett litt spesielt ord for å sæde... Fisker er strange dyr... :ohmy:

Edit: Fikk ikke med meg at du svarte før meg, men mitt svar var lengre, så jeg lar det stå for det om.

Endret av Lopen
Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det utifra Natur og Miljø timene på skolen, så befrukter "mannefisken" (vet da faen hva det heter) eggene etter at "damefisken" har sluppet dem ut i havet. oO. Befruktningen foregår altså ikke inni fiskene, men i havet, in public. Correct mer if I'm wrong.

Melke er forøvrig ett litt spesielt ord for å sæde... Fisker er strange dyr... :ohmy:

Det hadde vært kjipt om alle jenta bare sa "Her er egget ..." også skulle vi liksom ha nappa frem resten. :thumbdown:

Menneske for teh win! :w00t:

Lenke til kommentar

Det hadde vært kjipt om alle jenta bare sa "Her er egget ..." også skulle vi liksom ha nappa frem resten. :thumbdown:

Enig, eier å være menneske.

Ja Kibs, du er "du". Så vet du (Kibs) det. :yes:

Lenke til kommentar

Fiskene har vel ikke stort å nappe (med) uansett, da.

Vi googlet det selvsagt etter videoklipp etter giraff-tisser :wee:

Da kommer jeg herved med en fin/korrekt uttalelse: "Nordlendinger er ikke helt vel bevart".

Ja Kibs, du er "du". Så vet du (Kibs) det. :yes:

Jeg er du! :new_woot:

*Knaske eggstokker*

Nei takk! :sick:

Jo. Nam. Tenk på mennesker og større dyr, da. Skjære dem ut mens kroppen fortsatt er varm, og så spise dem. Rå. :love:

Lenke til kommentar
Pfff..nekjda...hun er gal dansk/norsk og enda værre en meg :love:

Åh, gud! Danske! *dø*

Kan ikke du bare kose deg med ditt eget en gang i måneden? Eller har jeg misforstått?

Jeg er guuuutt!!! *slå hodet i veggen*

Dessuten sitter eggstokkene inne i folk. De kommer ikke ut. Med mindre man skjærer dem ut.

Lenke til kommentar
Ja, ikke sant? :wee:
Hurra meg rundt.

Åh. Jeg og en mr friend of mine var og spilla piano og tromme sammen. God damn det var så sinnsykt gøy. Jeg vil ha det now fast. Moar. MOAR.

Skulle lage vaffler men jeg eier ikke vaffeljern. What is that? Come on. :\

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...