Llandari Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Skyting? Ja det blir sikkert skøy. Jeg skulle og ha puttet i meg noe mat. Satser på at det blir bra. Fikk lurt i meg hele to knekkebrød med smør. Det holder vel et par timer. Tror ikke vi har store sjansen til å vinne dessverre. De hadde 50 poeng mer enn oss i forrige runde. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt Kan forøvrig meddele at Rv51 over Golsfjellet er like elendig som vanlig. Blir nesten sjøsyk her jeg sitter. Endret 9. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ridaskolen 1-5 :thumbsup: Jeg fikk faktisk en følelse av nostalgi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nostalgi ja. Napping av løken mens mamma og pappa satt i stua under og så på Beat for Beat? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nostalgi ja. Napping av løken mens mamma og pappa satt i stua under og så på Beat for Beat? Ain't gonna lie Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Come on. Vi har alle gjort det. Jeg vet jeg ikke er alene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Sitter du fremdeles fast i skapet når du gjør det ... ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dro til Hvaler jeg da gutar. Prekæs! Får vel ta å bakke på noen maneter å lage de til grøt med motoren i nærheten av en badeplass siden det er så mange av dem Sitter du fremdeles fast i skapet når du gjør det ... ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Her om dagen ble det kjøpt inn ny lappis til madammen. En acer aspire 5551G. Nå lurte jeg på hvor mye et ekstra batteri vil koste, men det er en jungel av batterier og jeg aner ikke hva som passer og ikke. Er det noen av dere som har noen tips? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Dro til Hvaler jeg da gutar. Prekæs! Guttær, prekas* Endret 9. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) hvordan kan du "rette" på det der når det ikke er sånn dialekt han gikk for? edit: litt blanding forsåvidt. Endret 9. juli 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Popkorn skall mellom to tenner Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg og Nyhus har opplevd det mest creepy noen sinne nå. Og det er hans feil til og med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Popkorn skall mellom to tenner Jeg synes de heller skal ned i magesekken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg og Nyhus har opplevd det mest creepy noen sinne nå. Og det er hans feil til og med. Gikk dere inn på badet mens mora di dusja? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fikk det løs nå. Ved hjelp av en skrutrekker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fikk det løs nå. Ved hjelp av en skrutrekker. Høres ut som du trenger en tur til en reguleringstannlege. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg og Nyhus har opplevd det mest creepy noen sinne nå. Og det er hans feil til og med. Er ikke kjekt å ferske besteforeldrene nei ... wait wat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg