Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Noen her som har en anelse på hvordan man svarer på skoleplass på vigo.no? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 You say WAT?! Og derfor ville Aleks ha meg med på biltur. Hehe.. Neinei, jeg skulle dre... Ja ok You cant kill a ninja Ninjas never mention... You know Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Ja. Bare se etter "svar på søknad" elns. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Ja. Bare se etter "svar på søknad" elns. Det står jo ikke det på siden O.o Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Ikke helg enda, 10 små minutter igjen, og så bærer det rett til Dokka, for å møte Nordre Land skytterlag i Østlandscupen. Skulle kanskje ha putta noe mat i skrotten først Skyting? Ja det blir sikkert skøy. Jeg skulle og ha puttet i meg noe mat. Når avtalte vi biltur?! og jeg er sulten.. Det er ikke kvinner i huset.. Du har en vrangforestlling om at kvinner skal lage mat. Hvis adam og eva var hvit. Hvor kommer svarthudete fra ;S ? Adam og eva er fiksjon, kjære deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Det skal jo stå: Svar på inntaket Legg inn svar på tilbudet Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Kommer bare til denne menyen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Ja, da har du ikke fått svar enda Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Det har jeg, fikk svar nettop. Jeg vil svare nei på alle untatt elektro :< Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Fikk ikke ventenr på noen av valga mine jeg Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Lol'd på Media og Kommunikasjon.. Det er bare førstevalget jeg vil ha, ikke MK eller SF. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 You say WAT?! Og derfor ville Aleks ha meg med på biltur. Hehe.. Neinei, jeg skulle dre... Ja ok You cant kill a ninja Ninjas never mention... You know hvordan vet du at jeg sier at jeg er en ninja, så du tror at jeg ikke er en ninja? Det er ikke kvinner i huset.. Du har en vrangforestlling om at kvinner skal lage mat. Vrangforestilling? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Vil også ha elektro : p er på nr.14 på ventelista x ) Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Daaa er jeg bedre enn deg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Hva er dette poeng greiene? Hvordan regnes det ut? Noen som vet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 JAMEN! Slutt å snakke om skole nå da! Det er ferie for faen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ikke noe men... Ferie og ferie. Jeg jobber for det meste. Endret 9. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Ja. Det er ferie. SKole is FORBUDT. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ewuewu, jeg fant grunnen! Vilbli.no said: 11 Juli: Resultatet av hovedinntaket er klart. Sms eller svarkort sendes ut og www.vigo.no er åpen for svarregistrering. (Manglende svar blir regnet som nei-svar og du mister tildelt plass og/eller blir strøket av ventelisten Endret 9. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Dere som har Voddler. Har dere finni noen gratis filmer utenom det vanlige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg