Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og jeg som alltid hatet navnet mitt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fisker har ikke pikk. Greit, det er ikke en fisk, meeeeen: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fisker har ikke pikk. Greit, det er ikke en fisk, meeeeen: http://www.seancoon.org/wp-content/postimamg] WTF? Hva er det der? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Fisker har ikke pikk. Greit, det er ikke en fisk, meeeeen: Satan, nesten like stor som min, jo Endret 11. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, virkelig?Men fisker er kos. Det var ikke fisker det var snakk om, men en viss del på den. (Som de faktisk ikke har) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Giraffer har liten tiss faktisk, wierd tiss *fnise* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det var ikke fisker det var snakk om, men en viss del på den. (Som de faktisk ikke har) Du valgte å ikke tolke utsagnet mitt? Særlig etter at jeg hadde sagt at jeg vet at de ikke har det..? Nei nei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Greit, det er ikke en fisk, meeeeen:http://www.seancoon.org/wp-content/postima...whale-penis.jpg Nettopp. Den så litt slapp ut forresten. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Giraffer har liten tiss faktisk, wierd tiss *fnise* Jeg velger å ikke spørre hvordan du har..eh..erfart det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 clvn: Er det en spekkhogger? Men har ikke fiskene noe som helst? Hvordan gjør de det da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Nettopp. Den så litt slapp ut forresten. Hvor mange tror du blir harde av å ligge ydmyket mens en fyr i våtdrakt og kaps fingrer på pikken din mens noen andre tar bilde..? Jeg bare spør. clvn: Er det en spekkhogger? Men har ikke fiskene noe som helst? Hvordan gjør de det da? Rogn og melke. Og: *leke clvn*: Ja. Endret 11. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nettopp. Den så litt slapp ut forresten. Hvor mange tror du blir harde av å ligge ydmyket mens en fyr i våtdrakt og kaps fingrer på pikken din mens noen andre tar bilde..? Jeg bare spør. clvn: Er det en spekkhogger? Men har ikke fiskene noe som helst? Hvordan gjør de det da? Rogn og melke. Og: *leke clvn*: Ja. Rogn og melke? Hvordan foregår det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Giraffer har liten tiss faktisk, wierd tiss *fnise* Haha..ja ok xD. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kibs: Du har ingen privilegier til å kunne leke meg. Underpants: Har ingen peiling, men images.google.com viste meg det ved å søke etter "whale penis" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bare 5 dager og jeg er tilbake i skien, 5 dager, jeg kan klare dette. Og så er det tannlegen på fredag også Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Rogn og melke? Hvordan foregår det? Damefisk: *sprute ut rogn* Mannefisk: *sprute ut melke* Rogn og melke: *bli befruktet/befrukte* Kibs: Du har ingen privilegier til å kunne leke meg. Joda. Og det var en spekkhogger. Analfabeter. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Underpants: Har ingen peiling, men images.google.com viste meg det ved å søke etter "whale penis" Jasså. Håper du gjorde det i forbindelse med at jeg spurte da! Oo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Giraffer har liten tiss faktisk, wierd tiss *fnise* Jeg velger å ikke spørre hvordan du har..eh..erfart det. Vel...jeg og ei bekjent av meg satt å pratet drit og så kom vi inn på det på en eller annen måte Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vel...jeg og ei bekjent av meg satt å pratet drit og så kom vi inn på det på en eller annen måte Da vil jeg ikke vite hvordan hun vet det. Sådeh. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hahah, brukte et par sekunder på å forstå ordet "analfabeter", Kibs. Ble bare "anaaal.. fa.. *hmm* anal..". Uff, jeg må skjerpe meg. Bort fra DNFK, bort fra Intarwebz nuh! Endret 11. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg