Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg vil ha Ben&Jerry's. :< Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg drar til Danmark i morgen, og til Spania neste fredag. Dere kommer til å gråte dere i søvn hver natt fordi jeg ikke er her. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Romis: -I love you, Phillip Morris -Hot Tub Time Machine -The Hangover -The Heartbreak Kid -Forgetting Sarah Marshall -I love you, man Endret 8. juli 2010 av Sidious Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg drar til Danmark i morgen, og til Spania neste fredag. Dere kommer til å gråte dere i søvn hver natt fordi jeg ikke er her. Hvem var du igjen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Da skal jeg og en kompis se VM-finalen på kino Jeg drar til Danmark i morgen, og til Spania neste fredag. Dere kommer til å gråte dere i søvn hver natt fordi jeg ikke er her. Hvem var du igjen? Han som hadde en god jobb. Noe med fly og rikinger tror jeg. Ellers så blander jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg drar til Danmark i morgen, og til Spania neste fredag. Dere kommer til å gråte dere i søvn hver natt fordi jeg ikke er her. Hvem var du igjen? Jeg er han fyren som står utenfor vinduet ditt iført kjole i tide og utide. Da skal jeg og en kompis se VM-finalen på kino Jeg drar til Danmark i morgen, og til Spania neste fredag. Dere kommer til å gråte dere i søvn hver natt fordi jeg ikke er her. Hvem var du igjen? Han som hadde en god jobb. Noe med fly og rikinger tror jeg. Ellers så blander jeg. That would be me. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Holder på å laste ned Prison Break og Breaking Bad nå. Får vel se noen av de i dag. Noen som har noen bra komediefilmer? Vet jeg har spurt om dette en million ganger, men trenger nye filmer. http://open.spotify.com/track/2kai3nbFF4iBv602fO051h Begynn med Breaking Bad! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Ikke dette nå igjen. Begynn på prison break. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 NEGERBARN! Jeg kjeder meg nao Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg vil ha Ben&Jerry's. :< Jeg òg! Errrr. Lenke til kommentar
ciao Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 noen som har hørt om han som skulle opptre???? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 NEGERBARN! Jeg kjeder meg nao Fortell oss en historie! Væææææær så snill Onkel Mikkel. Og vi liker ikke de hemmelighetene du sier at vi ikke må fortelle noen som helst Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har aldri smakt ben&jerrys Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Romis: -I love you, Phillip Morris -Hot Tub Time Machine -The Hangover -The Heartbreak Kid -Forgetting Sarah Marshall -I love you, man Takk. Sier det igjen, noen som vet hvor Lemon er? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Sier det igjen, noen som vet hvor Lemon er? Festival. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Ikke jeg heller Tror vi har gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Romis: DRitafull før drøbakksundet! Garantert full som faen på en eller anna festival... Sammen med Petter Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Ikke jeg heller Tror vi har gått glipp av noe? Kan jeg aldri tenke meg. Dessuten så fant jeg SjokoKirs i fryseren, så da er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Romis: DRitafull før drøbakksundet! Garantert full som faen på en eller anna festival... Sammen med Petter Petter er en annen plass enn Lemon Edit: Eller han dro videre idag da, vet ikke om det var i en surere rettning. Høhø... Neivel Endret 8. juli 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg