FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Noen må være enig med meg at hvitløk ikke er noe godt?! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Når folk sier verden, tenker de ofte på jordkloden. Universet er, vel universet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Er det forskjell paa verden og universet? Eller er det the same thing? WTF IS THIS SHIT. ... Er dette et seriøst spørsmål? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Folk har tydligvis forskjellige meninger. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Er det forskjell paa verden og universet? Eller er det the same thing? Lurer jeg også på.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Okei, dere kødder sant? haaaha..hah.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Er det forskjell paa verden og universet? Eller er det the same thing? Vel... "Verden" kan beskrive kloden vår. Men det kan også beskrive den fysiske realiteten. Om det er det siste alternativet så kan universet og verden ha to forskjellige betydninger. For m-teorien (og strengeteorien) o.l. åpner for at det kan eksistere flere univers. I så fall så blir universet bare et av flere multivers i verden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Noen har som har noe peiling på overoppheting av skjermkort? O.o Noen ganger når jeg spiller CoD/Battlefield, fryser det og lyden forsvinner. Alle andre komponentene er kalde, mens nåe jeg skjenner på skjermkortet mitt, brenner jeg meg nesten.. XFX GTX285 Btw.. Du har et nVidia kort. Det er det som er grunnen. Naboen min har samme kort, og han har akkurat samme problemet. Hvis det blir for mye eksplosjoner på skjermen klikker pc'en hans og han får BSOD. Du kan se på en film her, som viser problemet: spol fram til 3:20 Det er altså pc'en til naboen med samme skjermkort. Hu jenta freaker helt ut, også. Ganske gøy ^^ Ble filmet av en venn av meg som lånte kameraet på et lokalt lan Endret 8. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 hehee... Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Noen har som har noe peiling på overoppheting av skjermkort? O.o Noen ganger når jeg spiller CoD/Battlefield, fryser det og lyden forsvinner. Alle andre komponentene er kalde, mens nåe jeg skjenner på skjermkortet mitt, brenner jeg meg nesten.. XFX GTX285 Btw.. Du har et nVidia kort. Det er det som er grunnen. Naboen min har samme kort, og han har akkurat samme problemet. Hvis det blir for mye eksplosjoner på skjermen klikker pc'en hans og han får BSOD. Du kan se på en film her, som viser problemet: spol fram til 3:20 Det er altså pc'en til naboen med samme skjermkort. Hu jenta freaker helt ut, også. Ganske gøy ^^ Ble filmet av en venn av meg som lånte kameraet på et lokalt lan Jeg får ikke BSOD i engang. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Det pleier ikke han å gjøre heller. Men han har samme problemet som deg. Det er overoppheting som er problemet. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 I cannot afford a new FAN! Mulig fordi alle de ubrukelige strømforskyningskabelene ligger rett under skjermkortet? Cirka 5CM unna? (Ingen mulighet til å flytte dem). Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Tror det bare er skjermkortet som overoppheter seg som er problemet. Du kan jo kanskje kjøpe et par vifter som du setter på, da? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Tipper jeg fant løsningen. Vifteninvået var satt på "low". EDIT: Hadde heller ikke drivere (Glemte å installere de etter formatering). Håper problemet er løst etter dette. Endret 8. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Leste om serier i sta. Lurte på om dere hadde noen gode tips til serier i Stargate graden. Sett Battlestar Gallactica og Farscape. Endret 8. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Leste om serier i sta. Lurte på om dere hadde noen gode tips til serier i Stargate graden. Sett Battlestar Gallactica og Farscape. - Andromeda - Firefly Endret 8. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 God kveld, folkens. Kanskje man skulle ta seg en koseøl etter en hard dag på jobb? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Holder på å laste ned Prison Break og Breaking Bad nå. Får vel se noen av de i dag. Noen som har noen bra komediefilmer? Vet jeg har spurt om dette en million ganger, men trenger nye filmer. http://open.spotify.com/track/2kai3nbFF4iBv602fO051h Endret 8. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Leste om serier i sta. Lurte på om dere hadde noen gode tips til serier i Stargate graden. Sett Battlestar Gallactica og Farscape. - Andromeda - Firefly hmm, takk skal sjekkes ut snarast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg