Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forskjell paa verden og universet? Eller er det the same thing?

Vel... "Verden" kan beskrive kloden vår. Men det kan også beskrive den fysiske realiteten. Om det er det siste alternativet så kan universet og verden ha to forskjellige betydninger. For m-teorien (og strengeteorien) o.l. åpner for at det kan eksistere flere univers. I så fall så blir universet bare et av flere multivers i verden.
Lenke til kommentar

Noen har som har noe peiling på overoppheting av skjermkort? O.o

Noen ganger når jeg spiller CoD/Battlefield, fryser det og lyden forsvinner. Alle andre komponentene er kalde, mens nåe jeg skjenner på skjermkortet mitt, brenner jeg meg nesten.. :thumbdown:

XFX GTX285 Btw..

Du har et nVidia kort. Det er det som er grunnen. Naboen min har samme kort, og han har akkurat samme problemet. Hvis det blir for mye eksplosjoner på skjermen klikker pc'en hans og han får BSOD. Du kan se på en film her, som viser problemet: spol fram til 3:20

Det er altså pc'en til naboen med samme skjermkort. Hu jenta freaker helt ut, også. Ganske gøy ^^ Ble filmet av en venn av meg som lånte kameraet på et lokalt lan :p

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Noen har som har noe peiling på overoppheting av skjermkort? O.o

Noen ganger når jeg spiller CoD/Battlefield, fryser det og lyden forsvinner. Alle andre komponentene er kalde, mens nåe jeg skjenner på skjermkortet mitt, brenner jeg meg nesten.. :thumbdown:

XFX GTX285 Btw..

Du har et nVidia kort. Det er det som er grunnen. Naboen min har samme kort, og han har akkurat samme problemet. Hvis det blir for mye eksplosjoner på skjermen klikker pc'en hans og han får BSOD. Du kan se på en film her, som viser problemet: spol fram til 3:20

Det er altså pc'en til naboen med samme skjermkort. Hu jenta freaker helt ut, også. Ganske gøy ^^ Ble filmet av en venn av meg som lånte kameraet på et lokalt lan :p

Jeg får ikke BSOD i engang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...