Romis Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg antar du snakker om temperaturene på Mosfet'sa dine? Eller selve hovedkortet? Min er i hvertfall veldig lav og jeg har et Asus P5Q Pro. Har ingen problemer med overopphetede Mosfets, eller chipset på hovedkortet mitt. Endret 8. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tissefanter hele gjengen ! I is am be back 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja det vil jeg ha. Men der er så langt borte. Så da blir det her.. Sant det. Da er det nok bedre at du lager selv, så blir det ikke like lenge å vente Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sender en hilsen til alle forumbrukere: - Ligger nå i en hengekøye (med en oppblåsbar madrass og en stor pute) kun to km fra Norges sørligeste punkt, nemlig Lista. Her er jeg sammen med ca 5000 andre speidere. Sol og sommer er digg. God sommer alle sammen :-) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tissefanter hele gjengen ! I is am be back Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg sitter på stua, koblet til 46" skjerm med PCen min. Mmm, film og moro!" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg må vel snart ut i hagen og ta ugresset tenker jeg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) hehe , mysteriene i de 1000 norske hjem. hva de foretar seg mens ingen ser på , og andre ser på i skjul .Grøsss .. Endret 8. juli 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Slutt å se inn vinduet mitt Lumpness, prøver å nyte tomt hus i fred og ro... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg hadde så mye danglebær rundt brunøye etter turen at jeg nesten kunne ha lagd syltetøy av det Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg får alltid lyst til å bare rope ut BÆÆÆÆNG i sånne helt random situasjoner. Er jeg rar? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Slutt å se inn vinduet mitt Lumpness, prøver å nyte tomt hus i fred og ro... Hvilket vindu ? Mikkel, det kalles sommerbær . Vokser seg store i skog og mark, enda større vokser de om du er på fjellet , grunnen den tynne lufta. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 En kompis jeg gikk i klasse med på i 10. klasse pleide aldri å følge med i timen og plutselig rope ut helt random ting. I en time så fortalte krl læreren vår om at nesten hele familien hennes hadde stryket med. Mens hun forteller om dette presterer han å rope ut HAHA! Hun begynte å grine å løp ut. Var sånn 11. gangen hun fortalte om det så jeg greide ikke å føle så veldig mye synd i henne. Fikk fri resten av timen og^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg kauka kråkebållæ med skikkelig nordlandsk dialekt. Det var nok til å få KRL lærern min til å grine.. Kanskje fordi hu var fra Nordland ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvilke forums kan jeg reklamere med at jeg lager websider billig, uten å bryte reglene? Jeg gjorde visst det på VG-Debatten Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Arg. Lykken er ikke med meg i dag. Klarte og ødelegge to av platene jeg hadde kutta ferdig I tillegg klarte jeg ikke kutte til nye rette heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvilken serie skal jeg se, det er spørsmålet! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvilken serie skal jeg se, det er spørsmålet! Entourage! Eller Arrested Development Men nå skal det kokkeleres biff og salat! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Entourage har jeg sett. Hva går den andre ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg