Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Aner ikke. Men nå har han ene kompis sagt at han skal spandere et eller annet på meg. Han var ganske full og jeg forsto ikke helt hva. Får se om jeg finner det ut nå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er så skuffa over kinderegg i det siste årene. Før kom ned med instruksjoner, og med masse deler. Det var gøy å spise kinderegg før, for å så lage en figur med 8-10 deler. Nå er det 1 del, og hvis du er heldig er det to. Stakkars barn som må leve med dette. Også for å ikke snakke om Barne-TV! Barne-TV var mye bedre før, nå er det bare negere som leker gangstere, og dårlige konkurranser, ja jeg ser på deg Nrk 3. Med veldig stygge øyne, også. Hvorfor kan de ikke fortsette å lage Tom og Jerry, Loui og Co, og alle de klassiske barne-tv programmene? Barne TV ble dårlig etter Fox kids endret navn til hva det nå heter nå. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Endelig er One Piece back on track^^ Det er noe de skulle ha vist på barnetv det! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg visste det var noe kjent med avataren din Har bare lest første boka :!: Det gummimann greiene ikke sant? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 One Piece er idiotisk. Ser ut som en teddybjørn. Så latterlig å se gamle mennesker gå rundt meg det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg visste det var noe kjent med avataren din Har bare lest første boka :!: Det gummimann greiene ikke sant? Yeah Har sett/lest alt^^ Du kan se det på animefreak.tv eller lese det på onemanga.com @romis: Vi prater om mangaen nå. Ikke klesplagget Endret 8. juli 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Da er det helt greit. ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg syntes jeg leste noe rart med innlegget til Romis. "ser ut som en teddybjørn" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 har ikke spist i dag, nå detter jeg snart om. Dusje også drar jeg å kjøper grillmat. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg får vel rusle ut i garasjen å skru. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Høres ut som tidenes plan Gypsy Ellers er det grillmat her om du vil ha (men du må da ikke vente så lenge før du spiser ) Endret 8. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg syntes jeg leste noe rart med innlegget til Romis. "ser ut som en teddybjørn" Jeg trodde de snakket om det dumme klesplagget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Høres ut som tidenes plan Gypsy (Ellers er det grillmat her om du vil ha ) Ja det vil jeg ha. Men der er så langt borte. Så da blir det her.. (nei jeg vet, men ble nå sånn i dag) Endret 8. juli 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 One Piece drakten er jo driiiiiiiiiiiiiiit kewl Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 ARGH NB på nye hk'et mitt overoppheter Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hva slags merke i HK har du? Ligger på 20grader uansett med mitt MSI P45 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hva slags merke i HK har du? Ligger på 20grader uansett med mitt MSI P45 asus, bare uheldig i guess :/ Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 ? 0 svar, 0 visninger, 500+ sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg