j-- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skjer a kids? Hva skjer med at du ikke er på msn? Tenkte å gi deg musikktips ^_^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Holder på å laste ned Ubuntu og kjøre den sammen med Windows 7. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skjer a kids?Hva skjer med at du ikke er på msn? Tenkte å gi deg musikktips ^_^ han stakk på byen for å pilse i følge facebook Prøver å finne kunder. finn noen til meg også a. trenger kunder jeg kan tegne til. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Eivind! Det blir vist bare meg... og 4/5 jenter i et stort telt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 God morgen folkens Zoro: Faktisk been there. Bare at det var i en seng. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Morgenkåpe er oppskrytt! Du liker bedre å gå rundt naken ja? Din feil at du ikke greier å ha med deg en dugende lunch. Du mener vel "din feil at du ikke har lappen lenger, slik at du kan kjøre og kjøpe deg dugende lunsj"? Det hadde nemlig vært løsningen vanligvis. Ja jøss. Går rundt naken hver dag jeg, å blotter meg for naboene. Hvis du vil, kan vi si det var det jeg mente ja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bokser er best å gå i. Er du naken så kan du lettere denge genitaliene i noe og man kan ikke gjøre armhevninger uten at alt du har mellom beina moses i gulvet. Bokser fra jeg slutter på jobb til jeg legger meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Bokser er best å gå i. Er du naken så kan du lettere denge genitaliene i noe og man kan ikke gjøre armhevninger uten at alt du har mellom beina moses i gulvet. Har samme problem når jeg prøver på stående tåhev naken. Endret 8. juli 2010 av Aleks 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dro til Son med familien jeg da Bestefar har blitt millionær og ville feire det ellernoe. Så det blir ut på dyr resturang Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Går rundt naken hver dag jeg, å blotter meg for naboene. Jasså... Jeg pleier å dra for gardinene Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Se på Nrk2 nå. Det handler om sigøynere som sender inn barna til byer for å stjele, og sender konene sine for å prostituere seg. Blir absolutt kvalm av sigøynere. Noen av ungene tjener 500,000 euro i måneden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvor skal man se vm finalen da? Hadde visst flere alternativer plutselig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hva er alternativene? Hos en kompis, eller hos en kompis, eller hos en kompis. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den med størst og best fjernsyn/prosjektor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den med størst og best fjernsyn/prosjektor QFT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg