Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første hun sa var "Tuller du?" og "Jeg kjenner ingen knut", og "Da får han komme å telte i hagen vår" :dontgetit:

 

Da svarer du

 

"Nei, det går dessverre ikke, vi bestemte oss for å møtes på togstasjon i Hamburg. Knut er nemlig en hyggelig tysker og vi har leid oss inn på et koslig hotellrom i Hamburg".

Lenke til kommentar

Jobb, gitt. Jeg er på slankern. Da er det vanskelig å være blid når de sure kundene er vanskelige, gitt. Må vel bare bite det i meg.

 

Slankekuren funker, da. Seks kg de to første ukene (vann og sånn regner jeg med), så har det gått i overkant av ett hver uke de to siste. Woop woop!

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange som mener det er deilig å være naken når man er alene i huset osv, men jeg nekter å tro på det. Hva om du skal lage deg lunch eller frokost, gjør du dette naken? Når du skal se litt på tv, setter du deg naken ned i sofaen? Et annet problem er om du plutselig får besøk på døren. Du må løpe og skifte, hadde du hatt på deg morgenkåpe hadde det ikke vært noe stress. Thank you, Dr Phil

Lenke til kommentar

Morgenkåpe er oppskrytt!

 

Du liker bedre å gå rundt naken ja? :whistle:

 

Din feil at du ikke greier å ha med deg en dugende lunch. :whistle:

 

Du mener vel "din feil at du ikke har lappen lenger, slik at du kan kjøre og kjøpe deg dugende lunsj"?

Det hadde nemlig vært løsningen vanligvis.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...