Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 L4r5: Du kan bli med meg og Therese på Nama eller Redsun på mandag? 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 "Jasså, ble du full i går?" Jepp.. Også gin da. Du kunne like gjerne tatt en grein fra nærmeste grantre og sutta på mens du shota vodka. Blir ca. samme smak. Det er mye brennvin jeg liker, men gin er noe svineri. Ikke like ille som Aqua Vita da. L4r5: Du kan bli med meg og Therese på Nama eller Redsun på mandag? 8D Frister å prøve sushi, men jeg må nok takke nei. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Ok, Jeg og Zoro trenger deres hjelp! Min mor og far (Drit i far, han har ikke stemmerett) er ikke helt komfortable med at jeg møter folk på internett, og så møter det IRL. Jeg vil på telttur med knut! Hvordan skal jeg og knut ha møttes? Kom opp med korte, som kan virke sanne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Si du møtte ham gjennom gaysir.no og at han er 50 år og stiller med bobil og sprit. Så forteller du etterpå at det er en 15 år gammel dude du har blitt venn med gjennom et forum der dere diskuterer jenter, skole og livet generelt. Da høres det plutselig ikke så ille ut. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Prøv den! Endret 8. juli 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Vær ærlig, det er det beste. Få Knut sine foreldre til å stille som kausjonister, tilby din mor å følge deg når du skal treffe ham, osv. Du blir tatt i løgnen til slutt, og da blir ikke de videre blide. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Sushi er helt ok. Jeg har dog kun spist det i utlandet (vet ikke helt hvordan utvalg osv er her). Ikke noe man spiser på daglig basis. Dersom du er enda mer hardcore går du forFugu Da er det tilogmed sjanse for at du dør mens du spiser. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Vær ærlig, det er det beste. Få Knut sine foreldre til å stille som kausjonister, tilby din mor å følge deg når du skal treffe ham, osv. Du blir tatt i løgnen til slutt, og da blir ikke de videre blide. Jeg tror ikke hun vil følge meg, det gidder hun rett og slett ikke :!: "Du får komme deg dit du skal selv" sier hun Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Fugu er på bucket-listen min. Bare sånn at jeg kan si jeg har spist det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg fikk lyst på kebab til lunsh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Fugu er på bucket-listen min. Bare sånn at jeg kan si jeg har spist det. Du får ta det som det siste på listen da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Fugu er på bucket-listen min. Bare sånn at jeg kan si jeg har spist det.Du får ta det som det siste på listen da. Neh. Da kan jeg jo ikke skryte av det. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor er det kaldt ute? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor er det kaldt ute? Du bor i Norge. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Første hun sa var "Tuller du?" og "Jeg kjenner ingen knut", og "Da får han komme å telte i hagen vår" Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Er glad det har sluttet å regne ute jeg, så slipper jeg å bli våt når jeg skal hjem Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) You bastard^ Endret 8. juli 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg