Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og det er lenge igjen til påsken! >< det er positivt sant? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og det er lenge igjen til påsken! >< Ja. Jeg vil ha uka etter påske NÅ! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og det er lenge igjen til påsken! >< det er positivt sant? Nei =( . Jeg vil grille i parken jooo. Og ha putekrig! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 jeg vil ha sommer NÅ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Outlook-klone? Haha, skivebom. Funksjonaliteten er jo =0 utover det helt enkle. (lese og send mail). Hvem bruker et epostprogram til noe annet enn å sende/motta epost, liksom? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvem bruker et epostprogram til noe annet enn å sende/motta epost, liksom? En person. NgZ. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 jeg vil ha sommer NÅ! Jeg også. Awww.... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 My name is Chris I am three, My eyes are swollen I cannot see, I must be stupid I must be bad, What else could have made My daddy so mad? I wish I were better I wish I weren't ugly, Then maybe my mommy Would still want to hug me. I can't do a wrong I can't speak at all Or else im locked up All day long. When im awake im all alone The house is dark My folks aren't home When my mommy does come home I'll try and be nice, So maybe i'll just get One whipping tonight. I just heard a car My daddy is back From Charlie's bar. I hear him curse My name is called I press myself Against the wall I try to hide From his evil eyes I'm so afraid now I'm starting to cry He finds me weeping Calls me ugly words, He says its my fault He suffers at work. He slaps and hits me And yells at me more, I finally get free And run to the door He's already locked it And i start to bawl, He takes me and throws me Against the hard wall I fall to the floor With my bones nearly broken, And my daddy continues With more bad words spoken, 'I'm sorry!', I scream But its now much to late His face has been twisted Into a unimaginable shape The hurt and the pain Again and again O please God, have mercy! O please let it end! And he finally stops And heads for the door While i lay there motionless Brawled on the floor My name is chris I am three, Tonight my daddy Murdered me And you can help Sickens me top the soul, And if you read this and don't pass it on I pray for your forgiveness Because you would have to be One heartless person To not be effected By this Poem And because you are effected, Do something about it! So all I ask you to do Please pass this on! IF YOU ARE AGAINST CHILD ABUSE Hvorfor det? Stopper de å slå da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei =( . Jeg vil grille i parken jooo. Og ha putekrig! leste feil jeg... trodde det sto at det ikke var lenge til... "bare" 5 uker da gleder meg masse Men NÅ reiser jeg... kommer til og ringe deg på bussen... er en laaang tur hehe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 er en laaang tur hehe Jada, gni det inn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Yey, to harddisker bestilt. Flotte greier! Håper de kommer før neste helg! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hvem bruker et epostprogram til noe annet enn å sende/motta epost, liksom?Muligheten for å legge spam i en egen mappe automatisk, i stedet for bare å merke den som "mulig spam" og la den ligge i innboksen, og mulghet til å ikke åpne spam-mail når man trykker på dem, men kun la den bli markert, er vel det jeg savner egentlig. Endret 11. februar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei =( . Jeg vil grille i parken jooo. Og ha putekrig! leste feil jeg... trodde det sto at det ikke var lenge til... "bare" 5 uker da gleder meg masse Men NÅ reiser jeg... kommer til og ringe deg på bussen... er en laaang tur hehe Ida vil du ringe ja.. Men kjæresten, som ikke kan noe for at ho ikke heter Ida, vil du ikke ringe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nora: Ida eier forumet, OK? Du er bare hawt irl, du må hete Ida for å bli akseptert i forumkafeen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan ser pikken til en fisk ut? Ja, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan ser pikken til en fisk ut? Ja, jeg kjeder meg. Den er kos. Eh.. NgZ.. ignorer det der. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nora: Ida eier forumet, OK? Du er bare hawt irl, du må hete Ida for å bli akseptert i forumkafeen. Jeg kan ikke noe for det Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den er kos. Eh.. NgZ.. ignorer det der. Fisker har ikke pikk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fisker har ikke pikk. Nei, virkelig? Men fisker er kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg