Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen. Noen som har prøvd Sushi her? Fikk så lyst til å prøve det, nå. :tease:

Spiser det jevnlig, nam, nam, nam! Det er helt sykt godt. Mmh, på mandag skal jeg så sykt spise sushi. Kjøpe en gigantisk boks med tempura og maki og aah *sikle*

Det smaker drit.

STFU.

Nei, det smaker rå fisk

Nei, det gjør det ikke. Det er ikke en gang alle sushityper som inneholder rå fisk. Common misconception.
Lenke til kommentar

Har lyst til å smake Sushi på en resturant som de vet hva de driver med, og som kanskje er en sushi resturant i tilleg. Vil ha hele greiene, prøve masse forskjellige fisketyper, og dyppe de i den brune sausen, og ha sånn blader rundt risen og alt. :p

Du vil ha maki med tang? Og soyasaus, nødvendigvis... Øh. Altså, det finnes ørten forskjellige typer sushi, kjære deg, og mange av dem er rullet i tang. Personlig foretrekker jeg Nagiri.

 

Jo det gjør det. Det er ikke en gang bare rå fisk som smaker rå fisk. Common misconseption.

Du burde smake tempura. Forsåvidt smaker ikke de typene med rå fisk rå fisk.

 

Edit: Romis, hvis du vil ha mange forskjellige fisketyper er det Sashimi.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Damn meg.

 

Neste gang en kamerat sier:

"Skal vi stikke til meg for et par pils og film?"

Skal jeg løpe langt vekk når han finner frem ginflaska..

Lenke til kommentar

haha hadde ikke sett i tråden siden jeg posta det du kommenterte på lars :wee: god dag.

Godt jeg er så random at jeg svarer på poster i hytt og gevær da.

 

 

God morgen. Noen som har prøvd Sushi her? Fikk så lyst til å prøve det, nå. :tease:

Har veldig lyst til å prøve det selv. Men veit ikke hvor de har god sushi. Og dama er så skeptisk til sushi at jeg hadde antagelig måtte prøve det aleine. Det er kjedelig.

 

 

Protip: Ikke spis reker.

Protip: Reker er dødsdigg. Hummer og krabbe derimot smaker ikke godt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...