KvitKnekt Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Gooooooooooood morgen! Noen andre våkne så tidlig på dagen? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 jeg venter på de "trege" plukkerne/pakkerne hos komplett :b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 God morgen! I dag drar jeg på seiltur med familien Snakkes om et par uker, tudelu Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Kos deg masse Tuddelidu! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er våken Det er ikke jeg! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er også på jobb i søvne (Faktisk så er jeg ganske våken i dag) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 På jobb jeg også. Men bare i dag og i morgen igjen så er det ferie! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 jeg trur hu hadde ei katte. Hun har to katter, en hund og en edderkopp om jeg husker rett. Jeg er tilbake! Dere slubberter har sikkert ikke merket at jeg var borte engang... Faktisk ikke. Hvorfor var du borte? Finnes ikke monster Gjør jeg vel. Tør du sjekke under senga da Gypsy? Jupp, og den er under senga din FAIL grammar is FAIL. Er det jupp eller senga som er feil? Senga din skulle ha vært sengen din. (Med mindre det er nynorsk?) Norsk læreren min på ungdomsskolen sa for seinest noen uker siden at vi kunne skrive senga på feks. eksamen. I stedet for sengen. hmm Du kan skrive senga, men da må du bruke di og ikke din. Hold deg konsekvent til en ending. Tør du sjekke under senga da Gypsy? Jeg tør, men liker det ikke. Ikke jeg heller. Ikke på natta hvertfall. Hadde sprø drøm i natt. Det banka på døra og så spurte jeg hvem det var. Men det var visst bare noen som hadde gått feil. Sjekket bak gardina hvem det var og så var det meg. Eller en som så ut som meg. Men av en eller annen årsak så visste jeg at det var Døden. Og så satte han seg i stua og så måtte jeg be han gå. Noen som har peil på hva det kan bety? Okei, nå ble jeg forvirret. Jeg begynte plutselig å tenke på at "seng" er ett ord som ikke gir noen mening? Du har røyket for mye sokker. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Er det nå jeg skal skrive noe, bare for å hindre at innlegget til L4r5 vokser seg enda større? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Er det nå jeg skal skrive noe, bare for å hindre at innlegget til L4r5 vokser seg enda større? Jeg bare bladde meg fremover og svarte på alt som var interresant jeg. Ferdig nå. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Okei, nå ble jeg forvirret. Jeg begynte plutselig å tenke på at "seng" er ett ord som ikke gir noen mening? Du har røyket for mye sokker. Jeg hadde jo rett hele tiden Men det virker helt feil. "Senga din er rar" Endret 8. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Det er helt feil. "Sengen din er rar" ELLER "Senga di er rar" Men begge er lov på bokmål. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Enkel løsning. Alle gutter går til senga di, og alle jenter går til senga mi. Problem solved. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Det er helt feil. "Sengen din er rar" ELLER "Senga di er rar" Men begge er lov på bokmål. Jeg hadde ikke feil? Jeg kommenterte en annen som skrev "Det er ett monster under senga din" Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 hvis dere skal krangle så mye over senga tar jeg sofaen altså ! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Flott, jeg liker meg nemlig best i senga, og da slipper jeg å ha deg der Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg hadde ikke feil? Jeg kommenterte en annen som skrev "Det er ett monster under senga din" Calm down. Sa ikke at du hadde feil Endret 8. juli 2010 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg