Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Stormen har senket seg. Det betyr det er på tide å sove nå. Natta. Sov godt. Husk å se under senga di, før du sovner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Stormen har senket seg. Det betyr det er på tide å sove nå. Natta. Sov godt. Husk å se under senga di, før du sovner. ja.. go natt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 -Hva er 30 cm langt, blått og får kvinner til å skrike om morgenen? -Krybbedød. Den var litt ekkel, men også jævla morsom. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Trodde du skulle si Penis, jeg.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke så artig å lese for dem som har mistet noen på den måten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Trodde du skulle si Penis, jeg.. Er det virkelig noen her som kan skryte på seg 30 cm lang pikk? Isåfall, ja, jeg hadde dødd av skrekk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 i can- i can! men da ville jeg ljugd.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Trodde du skulle si Penis, jeg.. Er det virkelig noen her som kan skryte på seg 30 cm lang pikk? Isåfall, ja, jeg hadde dødd av skrekk. Mistanken min ble litt mindre når jeg leste 30cm og blå. Da stikker jeg også. Ingenting som skjer her uansett. Endret 7. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Synes aktiviteten har dabbet av her nå. Veldig Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Gypsy: Selvsagt, men det gjelder jo den andre vitsen også. Tar kveld nå. Jobb i morgen. Natta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Fantastisk! Skal opp tidlig, så vi la oss for 2 timer siden, men det første som møtte meg da jeg gikk inn på rommet mitt, var to store edderkopper (noe som vekte araknofobien min), og så ble jeg liggende, litt småredd for at det skulle være flere 8-beinte jævler der, men det gav seg etter en kjapp gjennomsøking av rommet, og så har jeg bare liggi og svetta og prøvd å sove. Er ganske trett, men rommet er jo over 30 grader, så det nytter ikke sove. -_- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Noen våken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jepp. Ligger og glor på Miss Marple. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Så gøy, ikke at jeg vet hva det er. Jeg la meg i rimelig tid i natt, men hadde sånn mareritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Krim av Agatha Christie. Åh, mareritt er kjipt. :/ Jeg får bare ikke sove. Det er så varmt og jeg er redd edderkopper, samt et løst hamster som tasser rundt på gulvet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Da kan du trøste deg med at hamstre spiser ederkopper. Snadder for dem, det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 De er sikkert glade i å småspise på tær og å gnage på ledninger også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Her kom det på en opera på tven mens jeg sov, og vips så sang alle i drømmen min opera. *ordne kaffe* Edit: Allright bitches! *stikke på jobb* Endret 8. juli 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg