Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ja skippy, riktig. Det er ikke så vanskelig, dette skjønner du.

 

Jeg fikk tross alt 3'er i norsk. Jeg brukte PC - med stavekontroll.

 

Jeg fikk også 3. :nei:

 

Da har jeg oppdatert informasjonen om meg, for de som er interessert i å lese ytterligere om meg. :thumbup:

 

Veldig bra :thumbup: Skulle ønske jeg var like flink til å skrive om meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du finner nok en dag å gjøre det på, du også. :) Brukte selv 3 år før jeg orket. :!:

Hehe, da kan jeg drøye det et år eller 2 kansje.

 

Skal visstnok være vanskelig å få god karakter i norsk.

 

God kveld, forresten.

 

Ja, det tror jeg også. Syns jeg skrev bra jeg. Men neida. Har mistet all tro på meg selv i skolesammenheng.

Go kveld ja :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fikk meg dessverre en 3'er jeg også. Var opprinnelig en 2'er, men klagde på karakteren; gikk opp i både bokmål og sidemål. Ufattelig streng på karakterene denne læreren, men en nokså ganske god en - dette tok jeg med i klagen; jeg roste læreren en god del.

 

Det som er litt skummelt er at du kan jo gå ned en karakter også.

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig er det å få god norskkarakter?! Det er bare å skrive rett, følge med i timene, lese boka / bøkene og få med seg ting og tang fra norsk litteraturhistorie, dialekter og det norrøne. No stress what so fucking ever!

Hjelper også å levere særemnet og å møte opp på nasjonale skrivedager. Om man ikke gjør det, dropper man lett 3 karakterer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvor vanskelig er det å få god norskkarakter?! Det er bare å skrive rett, følge med i timene, lese boka / bøkene og få med seg ting og tang fra norsk litteraturhistorie, dialekter og det norrøne. No stress what so fucking ever!

Hjelper også å levere særemnet og å møte opp på nasjonale skrivedager. Om man ikke gjør det, dropper man lett 3 karakterer.

 

Jeg tok den nå som en privatist, hele karakteren avgjort av 1 eksamen. (eller 3 eksamener, bokmål, nynorsk og muntlig)

Syns jeg har fått med meg rimelig mye, møtt opp på så og si alle timene og alt. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...