Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja skippy, riktig. Det er ikke så vanskelig, dette skjønner du. Jeg fikk tross alt 3'er i norsk. Jeg brukte PC - med stavekontroll. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja skippy, riktig. Det er ikke så vanskelig, dette skjønner du. Jeg fikk tross alt 3'er i norsk. Jeg brukte PC - med stavekontroll. Jeg fikk også 3. Da har jeg oppdatert informasjonen om meg, for de som er interessert i å lese ytterligere om meg. Veldig bra Skulle ønske jeg var like flink til å skrive om meg selv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du finner nok en dag å gjøre det på, du også. Brukte selv 3 år før jeg orket. :!: Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Da har jeg oppdatert informasjonen om meg, for de som er interessert i å lese ytterligere om meg. Nice, hvile spill spiller du? Navn helst. Endret 7. juli 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Skal visstnok være vanskelig å få god karakter i norsk. God kveld, forresten. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Fikk meg dessverre en 3'er jeg også. Var opprinnelig en 2'er, men klagde på karakteren; gikk opp i både bokmål og sidemål. Ufattelig streng på karakterene denne læreren, men en nokså ganske god en - dette tok jeg med i klagen; jeg roste læreren en god del. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du finner nok en dag å gjøre det på, du også. Brukte selv 3 år før jeg orket. :!: Hehe, da kan jeg drøye det et år eller 2 kansje. Skal visstnok være vanskelig å få god karakter i norsk. God kveld, forresten. Ja, det tror jeg også. Syns jeg skrev bra jeg. Men neida. Har mistet all tro på meg selv i skolesammenheng. Go kveld ja Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Da har jeg oppdatert informasjonen om meg, for de som er interessert i å lese ytterligere om meg. Nice, hvile spill spiller du? Navn helst. Akkurat nå går det i Starcraft 2, All points Bulletin, Borderlands, heroes of newerth. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Fikk meg dessverre en 3'er jeg også. Var opprinnelig en 2'er, men klagde på karakteren; gikk opp i både bokmål og sidemål. Ufattelig streng på karakterene denne læreren, men en nokså ganske god en - dette tok jeg med i klagen; jeg roste læreren en god del. Det som er litt skummelt er at du kan jo gå ned en karakter også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hvor vanskelig er det å få god norskkarakter?! Det er bare å skrive rett, følge med i timene, lese boka / bøkene og få med seg ting og tang fra norsk litteraturhistorie, dialekter og det norrøne. No stress what so fucking ever! Hjelper også å levere særemnet og å møte opp på nasjonale skrivedager. Om man ikke gjør det, dropper man lett 3 karakterer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hvor vanskelig er det å få god norskkarakter?! Det er bare å skrive rett, følge med i timene, lese boka / bøkene og få med seg ting og tang fra norsk litteraturhistorie, dialekter og det norrøne. No stress what so fucking ever! Hjelper også å levere særemnet og å møte opp på nasjonale skrivedager. Om man ikke gjør det, dropper man lett 3 karakterer. Jeg tok den nå som en privatist, hele karakteren avgjort av 1 eksamen. (eller 3 eksamener, bokmål, nynorsk og muntlig) Syns jeg har fått med meg rimelig mye, møtt opp på så og si alle timene og alt. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 En venninne fikk seriøst sekser i norsk, hun skriver utrolig bra. Trur man må kunne den sjangeren man skal skrive og innholdet burde være bra for en topp karakter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Grammatikken til side, nå kommer jeg med mine sick jokes igjen. Hva gjør du etter å ha voldtatt en stum jente? Brekker fingrene hennes så hun ikke kan si noe. Nei, den var litt stygg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Alt for stille, nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Stormen har senket seg. Det betyr det er på tide å sove nå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Mchansern, jeg lo. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Dobbeltpost. med en annen post i mellom Endret 7. juli 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Why dont you take a seat over there? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Grammatikken til side, nå kommer jeg med mine sick jokes igjen. Hva gjør du etter å ha voldtatt en stum jente? Brekker fingrene hennes så hun ikke kan si noe. Nei, den var litt stygg Takk for latter på natten. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg