Xanman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er tilbake! Dere slubberter har sikkert ikke merket at jeg var borte engang... Your absence has been dewley noted. Hva betyr dewley? På norsk: Ditt fravær fra forumet har blitt notert, og kan taes opp igjen fra hukommelsen i fremtidige diskusjoner om ditt fravær fra forumet. How you doing! Aha, da skjønner jeg. Kan'ke klage, koser meg med litt Jimi Hendrix. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men stavekontrollen min i chrome reagerer ihvertfall ikke på senga. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå hopper jeg i sengs! Skrivefeil! Noen våken? Ja, vi er flere Men stavekontrollen min i chrome reagerer ihvertfall ikke på senga. Fordi senga er riktig. Man kan velge hva man vil bruke. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 *Nynne på en helt tilfeldig melodi, og lage en klein stillhet til forumkafèen* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Heftig mange nye folk som har funnet veien til DNFK i det siste da. Jaja, jeg tar kvelden. God night Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 DET BLE STILLE HER NÅ, SÅ VIL BARE ROPE LITT! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Natta, Aleks. http://open.spotify.com/track/3hFTSHdl6D2OO4lIgdQFTX Det er sunt å utdive musikk vokabulæret deres! Endret 7. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bææææææææææææææææææææææææææng Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har ikke spotify Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://open.spotify.com/track/3GAbL00VR9dVPHERUkY4EQ Utrolig heftig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi senga er riktig. Man kan velge hva man vil bruke. Så lenge man er konsekvent. Kan ikke skrive "en seng" i den ene setningen, så "senga" i den andre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi senga er riktig. Man kan velge hva man vil bruke. Så lenge man er konsekvent. Kan ikke skrive "en seng" i den ene setningen, så "senga" i den andre. Det veit jeg. Man må holde seg til den formen man velger, eller så er det fy-fy. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men faen da! "Jeg legger meg i senga" "Jeg sover i senga" Gjør jeg det riktig? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi senga er riktig. Man kan velge hva man vil bruke. Så lenge man er konsekvent. Kan ikke skrive "en seng" i den ene setningen, så "senga" i den andre. Det veit jeg. Man må holde seg til den formen man velger, eller så er det fy-fy. Bra folk er enige at man kan skrive senga. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja skippy, riktig. Det er ikke så vanskelig, dette skjønner du. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da har jeg oppdatert informasjonen om meg, for de som er interessert i å lese ytterligere om meg. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da har folket her blitt enda litt bedre i norsk grammatikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi senga er riktig. Man kan velge hva man vil bruke. Så lenge man er konsekvent. Kan ikke skrive "en seng" i den ene setningen, så "senga" i den andre. Det veit jeg. Man må holde seg til den formen man velger, eller så er det fy-fy. Bra folk er enige at man kan skrive senga. Tror vi er enige om det ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg