Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja. Eller jeg ligger i ei seng. Eller en seng. Seng er vel valgfri form eller noe. Ja, men han sa senga din? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Men hva for dem som har enkel-seng og er singel? Hva med dem? Dem kan ikke bruke sengEN som en puleplass. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg ligger i puleplassen - hva tycks? nei Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det skrev jeg over, at dem kan bruke sine pulevenner. Har de ikke det, kan de leie seg en prostituert. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tok meg lang tid til å skrive det innlegget, altså! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Senga kan brukes jo, om ei seng. Det er faktisk rett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er tilbake! Dere slubberter har sikkert ikke merket at jeg var borte engang... Your absence has been dewley noted. Hva betyr dewley? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er fortsatt ikke plass til horen i sengEN. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Men det virker helt feil. "Senga din er rar" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Senga kan brukes jo, om ei seng. Det er faktisk rett. syns ikke det passer så bra.. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Senga kan brukes jo, om ei seng. Det er faktisk rett. YES, da var det ikke helt feil (Regner med at litt engelsk er lov). Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er tilbake! Dere slubberter har sikkert ikke merket at jeg var borte engang... Your absence has been dewley noted. Hva betyr dewley? På norsk: Ditt fravær fra forumet har blitt notert, og kan taes opp igjen fra hukommelsen i fremtidige diskusjoner om ditt fravær fra forumet. How you doing! http://www.youtube.com/watch?v=ShxAtGvr7HY Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Men det virker helt feil. "Senga din er rar" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tok meg lang tid til å skrive det innlegget, altså! Også blir du oversett Det er ingen mann i mine skap hvertfal, det er det ikke plass til nemlig. Jeg har så mye annet der :!: Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Trur senga passer for meg fordi jeg sier det når jeg snakker (altså dialekt), men så har læreren sagt at man kan skrive det på eksamen. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Nå hopper jeg i sengs! Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Nå hopper jeg i sengs! Er sengs et ord eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Senga kan brukes jo, om ei seng. Det er faktisk rett. syns ikke det passer så bra.. Hva du syns er ikke relevant, slå opp i en ordbok. Men det virker helt feil. "Senga din er rar" Senga din er ikke en rett setning. For her blandes hannkjønn med hunnkjønn. Det blir: Senga di er rar. Eller: Sengen din er rar. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Dunno, har ikke norsk stavekontoll i Firefox 4. Men det bryr jeg meg ikke noe om nå, natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg