Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tør du sjekke under senga da Gypsy? Jeg tør, men liker det ikke. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Han har ikke baller nok Jenter er så sinnssykt heldige der Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det gjør vondt å bli sparket i ballene Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Tør du sjekke under senga da Gypsy? Jupp, og den er under senga din FAIL grammar is FAIL. Er det jupp eller senga som er feil? Senga din skulle ha vært sengen din. (Med mindre det er nynorsk?) Norsk læreren min på ungdomsskolen sa for seinest noen uker siden at vi kunne skrive senga på feks. eksamen. I stedet for sengen. hmm Du sover i senga Det var en fin seng Du har ett eller annet under sengen din Din og senga passer bare ikke EDIT: Skummel leif. Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Senga di. Sengen din. Right? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Alvorlig talt, nå går det fanden meg fort i svingene her.. Ro ned denne chatten, får jo ikke lest alt engang! Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Okei, nå ble jeg forvirret. Jeg begynte plutselig å tenke på at "seng" er ett ord som ikke gir noen mening? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er mange som skriver her, da går det fort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva? hvilke ord som gir mening da? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg ligger på en SOFA! Gypsy: Dunno, plutselig i 30 sekunder, ga ikke ord meg noen mening?! Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men hva for dem som har enkel-seng og er singel? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja. Eller jeg ligger i ei seng. Eller en seng. Seng er vel valgfri form eller noe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Okei, nå ble jeg forvirret. Jeg begynte plutselig å tenke på at "seng" er ett ord som ikke gir noen mening? Lol, samme her! "Senga" gir ikke mening i det hele tatt akkurat nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er tilbake! Dere slubberter har sikkert ikke merket at jeg var borte engang... Your absence has been dewley noted. Uansett, da har jeg sett ferdig Sex Drive Unrated edition, og syntes faktisk den var veldig bra, selv om L4rs ikke syntes det. Var kanskje litt vel mye pupper og pikk, men uansett. Ser en dame kliss naken går forbi skjermen midt i filmen er greit det altså, hvis det ikke hadde ødelagt for den orginale filmen, men ellers er det helt greit. :!: Gypsy, jeg tror det var en gubbe i skapet ditt, og ikke under senga. http://open.spotify.com/track/4VjMEbXVIbepf217Lnqyng Fant den akkurat nå, når jeg søkte på noe annet. Positivt overrasket. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg ligger i puleplassen - hva tycks? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Men hva for dem som har enkel-seng og er singel? Hva med dem? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Romis brukte akkurat "senga" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg