Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Finnes ikke monster Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vet dere hvem som er kåtest av en pedofil og en nekrofil? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Vet dere hvem som er kåtest av en pedofil og en nekrofil? En nekrofil er dødskåt, mens en pedofil bare er småkåt. Endret 7. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Finnes ikke monster Jo det er avataren til skippy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) den nekrofile, for han er dødskåt, mens den pedofile er småkåt! To late. Avataren min er IKKE et monster. Or is it? Endret 7. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Finnes ikke monster Jo det er avataren til skippy Ja jeg så en gang en kenguru som gikk til angrep på et menneske med sine svære føtter. Kengurer er farlige. Skippy er farlig. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, men min avatar skyter kengeruen Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Finnes ikke monster Jo det er avataren til skippy Ja jeg så en gang en kenguru som gikk til angrep på et menneske med sine svære føtter. Kengurer er farlige. Skippy er farlig. Jupp, og den er under senga din Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vet dere hvem som er kåtest av en pedofil og en nekrofil? En nekrofil er dødskåt, mens en pedofil bare er småkåt. Badumtsss! Mini-gullkorn. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jupp, og den er under senga din FAIL grammar is FAIL. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er da faen ikke under senga til Gypsy? Jeg er under dyna! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, men min avatar skyter kengeruen Haha, ja svær rifle det der. Eller børse. Eller hva det nå er. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) *Dobbeltpost?* Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jupp, og den er under senga din FAIL grammar is FAIL. Er det jupp eller senga som er feil? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er da faen ikke under senga til Gypsy? Jeg er under dyna! Sjekke under dyna, nei du er ikke der. Rifle.. HK-416 Har jeg peiling eller har jeg peiling?? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Thats what you think, you'll change your mind when something touch you. down there. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jupp, og den er under senga din FAIL grammar is FAIL. Er det jupp eller senga som er feil? Senga din skulle ha vært sengen din. (Med mindre det er nynorsk?) Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Tør du sjekke under senga da Gypsy? Jupp, og den er under senga din FAIL grammar is FAIL. Er det jupp eller senga som er feil? Senga din skulle ha vært sengen din. (Med mindre det er nynorsk?) Norsk læreren min på ungdomsskolen sa for seinest noen uker siden at vi kunne skrive senga på feks. eksamen. I stedet for sengen. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg