Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva skal til for aa brekke haanda? Tok håndleddet ved å dette på snowboard, stillestående. Så tydligvis ikke så mye. Litt feil sesong for snowboardulykker, dog. Comming up: ovnsstekte båtetpoteter+løk og ostesnitzel =D Saa du kan brekke haanda ved aa falle med din egen kroppsvekt oppaa? Jepp, Du kan også gjøre det om taklingen du får er hard nok. Hvorfor vil du brekke armen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bare hyggelig. Si i fra hvis jeg må minne deg på det igjen. Trengs ikke, jeg skal gi han en skikkelig påminnelse snart Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skjer med emo snakken? Ikke alle som kan vaere saa Village People som deg, Refsa! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tror jeg har brekt fingeren min Diskutert: HVORFOR vil du brekke armen? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva skal til for aa brekke haanda? Tok håndleddet ved å dette på snowboard, stillestående. Så tydligvis ikke så mye. Litt feil sesong for snowboardulykker, dog. Comming up: ovnsstekte båtetpoteter+løk og ostesnitzel =D Saa du kan brekke haanda ved aa falle med din egen kroppsvekt oppaa? Jepp, Du kan også gjøre det om taklingen du får er hard nok. Hvorfor vil du brekke armen? Maa prooves! Ooh, that`s a secret I never will tell you... YMCA? Blir saa happy av den sangen Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ekke saa viktig! Bare noe taper-greier for saanne som meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bare hyggelig. Si i fra hvis jeg må minne deg på det igjen. Trengs ikke, jeg skal gi han en skikkelig påminnelse snart Haha! Stakkar. Ikke vær for streng med han da. :!: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Haha! Stakkar. Ikke vær for streng med han da. Skal vedde på at han vil at hun skal være streng med ham Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ehheh ja. La oss snakke om noe annet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 La oss snakke om været. Hvordan har været hos dere hvert i dag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Overskyet, men grei temperatur, litt småregn på kvelden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ehheh ja. La oss snakke om noe annet Whaaat? Liker du ikke semi-kinky-snakk? :O Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ehheh ja. La oss snakke om noe annet Whaaat? Liker du ikke semi-kinky-snakk? :O Hvordan har været vært hos deg i dag? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bah, så kjipt det var her inne nå. Får smelte hjernen min med mer infected mushroom Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Fleinsopp!? Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er ikke fleinsesong enda, kjære. Infected Mushroom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg