Diskutert Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Og hvor lenge er det til smerten avtar? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 varierer. Personlig er piller en fin ting, og de ble minimalt med smerter. Men med benet varte det i 4-5 uker ( jeg kjørte da kneskålen inn i vantet, hørte et knekk, prøvde å gå på skøyter tilbake, men falt hele tiden. Kom meg tilbake tilslutt. Tok en uke før jeg gikk delvis normalt, og har ikke smerter der lenger. Var hos fysoterapaut for å få det bra igjen, nå er det andre kneet ødelagt. ) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 10 timer, aldri (?) spørs da helt på hva slags brudd det er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Dette er vel grunnen til at folk som er sammen splitter opp? Den ene parten tror de kan finne en som passer bedre til dem? Det er da ingenting gale med det? Altså at den ene parten blir kjent med en annen, sier opp sitt forhold med kjæresten, for å så satse på den nye. Som regel er det andre årsaker. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva skal til for aa brekke haanda? Legg den på to stolper, og få noen til å tråkke mellom. (evt hold hånleddet så langt bak du klarer, og fall på det - jeg kan bekrefte at det er en fungerende, smertefull metode. det er forresten ikke noe gøy etterpå, da du blir relativt seksuelt frustrert.) Godhaanda som ble tatt? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Da stikker jeg og ser på Sex Drive, så da snakkes vi. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva skal til for aa brekke haanda? Tok håndleddet ved å dette på snowboard, stillestående. Så tydligvis ikke så mye. Litt feil sesong for snowboardulykker, dog. Comming up: ovnsstekte båtetpoteter+løk og ostesnitzel =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Som jeg sa, du er en gris. Eller, mannsjåvinist om du vil. Sikkert mye du kan velge i. Takk. <3 Da stikker jeg og ser på Sex Drive, så da snakkes vi. Ikke gjør det. Den er ikke verd pengene/båndbredden/lagringsplassen/tiden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hva skal til for aa brekke haanda? Legg den på to stolper, og få noen til å tråkke mellom. (evt hold hånleddet så langt bak du klarer, og fall på det - jeg kan bekrefte at det er en fungerende, smertefull metode. det er forresten ikke noe gøy etterpå, da du blir relativt seksuelt frustrert.) Godhaanda som ble tatt? kom i litt feil vinkel, fikk takling inn mot vantet. brakk ikke noe, tror jeg i verstefall forstua den - men jeg klarte ikke røre den. Det ble en kjip uke kan man si.. ( Bruke venstrehånda er litt som å ta saus med noe med hull i, det går tilslutt, men det tar tid ) Endret 7. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Gooooo Spania! \o/ Hurra! Paul hadde rett, Paul hadde rett! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vant spania?!!!!!! FAEN! JEG SATSET PÅ TYSKLAND!!! FUUUU SPANIA!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Når jeg skulle se Sex Drive med noen kamerater gikk jeg midt under filmen og ehm.. gjorde diverse ting i et klasserom. En del promille involvert, men det gjør det egentlig bare værre for en komedie. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 De leder 1-0, åtte minutter igjen. Et mål til så er jeg 1000 spenn rikere. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 To mål til tyskland, og jeg er 200 kr rikere. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva skal til for aa brekke haanda? Tok håndleddet ved å dette på snowboard, stillestående. Så tydligvis ikke så mye. Litt feil sesong for snowboardulykker, dog. Comming up: ovnsstekte båtetpoteter+løk og ostesnitzel =D Saa du kan brekke haanda ved aa falle med din egen kroppsvekt oppaa? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jøss, så ikke for meg at du var personen som følger med på vm eplefe Good^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Som jeg sa, du er en gris. Eller, mannsjåvinist om du vil. Sikkert mye du kan velge i. Takk. <3 Bare hyggelig. Si i fra hvis jeg må minne deg på det igjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Skjer med emo snakken? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Saa du kan brekke haanda ved aa falle med din egen kroppsvekt oppaa? Jepp. la deg falle bakover, og ta imot med hånda, slik at du får en knekk på håndleddet. Lett som en lek. Trengte ikke å prøve mer enn en gang heller =] Får jeg spørre om denne plutselige fascinasjonen for å knekke hånda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Bare hyggelig. Si i fra hvis jeg må minne deg på det igjen. Kan vi ikke bare gjøre en avtale om at du forteller meg det en gang hver dag så er vi sikre på at jeg ikke glemmer det? Endret 7. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg