Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ikke lett. Vi har mye kontakt med hverandre, spesifikt over SMS, Face & MSN. Jobber sammen også. Forelskelsen har bare vokst de siste 8 månedene forresten. Ser ikke at den kommer til å stoppe.

Så kutt kontakten da vel.

 

( Mener ikke å kalle jenter leketøy, altså. )

Hvorfor ikke?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nei, jenter er ikke noen leketøy. :roll: Eller objekter.

 

Digger betson reklamen da han manly mannen drar en krabbe ut av speedoen^^

 

Jeg og :fun:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Ikke lett. Vi har mye kontakt med hverandre, spesifikt over SMS, Face & MSN. Jobber sammen også. Forelskelsen har bare vokst de siste 8 månedene forresten. Ser ikke at den kommer til å stoppe.

Så kutt kontakten da vel.

 

Hvorfor gi opp? Jeg er da ingen quitter! Tenker bare på hun når jeg er ikke er med hun, lurer hele tiden på om jeg skal tekste henne, sjekker telefonen hele tiden for å se om jeg har fått noe osv. Jeg er glad når jeg er med henne, enslig når jeg ikke er det. Å kutte kontakten virker ikke som det smarte valget ved første øyekast for meg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Nei, jenter er ikke noen leketøy. :roll: Eller objekter.

Er dere vel. Det er bare ikke alle av dere som er klar over det enda. :fun:

 

 

Hvorfor gi opp? Jeg er da ingen quitter! Tenker bare på hun når jeg er ikke er med hun, lurer hele tiden på om jeg skal tekste henne, sjekker telefonen hele tiden for å se om jeg har fått noe osv. Jeg er glad når jeg er med henne, enslig når jeg ikke er det. Å kutte kontakten virker ikke som det smarte valget ved første øyekast for meg i hvert fall.

Tenk deg om. Hvis du klarer å kapre hu fra typen sin så kommer du alltid til å vite innerst inne at hun er av den sorten som kan finne på å gå på noen andre enn den hu er i forhold med. Du blir aldri kvitt den gnagende tvilen. Det kommer til å overskygge alt annet i forholdet deres etterhvert. Det kan kanskje gå en bra en stund, men det kommer ikke til å vare. Og da sitter du der. Med ødelagt venneforhold og såret hjerte.
Lenke til kommentar

hun er av den sorten som kan finne på å gå på noen andre enn den hu er i forhold med.

 

Dette er vel grunnen til at folk som er sammen splitter opp? Den ene parten tror de kan finne en som passer bedre til dem? Det er da ingenting gale med det? Altså at den ene parten blir kjent med en annen, sier opp sitt forhold med kjæresten, for å så satse på den nye.

 

Ta å bekjenn dine følelser for henne da. Er dem ikke gjengjeldt så glem henne og gå videre.

 

Gjort det, fikk et sånt "om det ikke var for at jeg hadde kjæreste.."-type svar. Men hun viser jo ellers stor interesse utover det.

 

Hvor lenge har de vært sammen da?

 

1.5 år.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei, jenter er ikke noen leketøy. :roll: Eller objekter.

Er dere vel. Det er bare ikke alle av dere som er klar over det enda. :fun:

 

Som jeg sa, du er en gris. Eller, mannsjåvinist om du vil. Sikkert mye du kan velge i.

Lenke til kommentar

Hva skal til for aa brekke haanda?

 

Legg den på to stolper, og få noen til å tråkke mellom. (evt hold hånleddet så langt bak du klarer, og fall på det - jeg kan bekrefte at det er en fungerende, smertefull metode. det er forresten ikke noe gøy etterpå, da du blir relativt seksuelt frustrert.)

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...