j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør her lenger Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du er ikke pro med bare 212 poster. Har mange flere poster bare i den tråden her. Vent, er det en positiv ting? .. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 .. Selv om jeg liker Gypsy best av alle her. :!: Excuuuuse me?? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 .. Selv om jeg liker Gypsy best av alle her. :!: Excuuuuse me?? Vi er bestevenner, Toppris. Vi er alltid enig om alt og alle, men jeg liker Gypsy best på hele forumet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vi er bestevenner vi også, Kengeru. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør her lenger Du er her for min del. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vi er bestevenner vi også, Kengeru. Alle liker kenguruer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vi er bestevenner vi også, Kengeru. Alle liker kenguruer Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er forelsket i en jente som har kjæreste. Hvordan blir jeg kvitt forelskelsen? .. Eller hvordan bli kvitt kjæresten? Noen som kjenner en fyr? Håper forøvrig at hun ikke vet at hvem jeg er på dette forumet o.0 Shit o.0 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Toppris: Du lar henne være i fred med kjæresten sin, og flørt med andre jenter istedenfor. Så går forelskelsen din over etterhvert. Eplefe: Ja, må utelukkende være grunnet deg at jeg fortsatt er innom her fra tid til annen Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke lett. Vi har mye kontakt med hverandre, spesifikt over SMS, Face & MSN. Jobber sammen også. Forelskelsen har bare vokst de siste 8 månedene forresten. Ser ikke at den kommer til å stoppe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør her lenger Enig.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Så hvorfor er dere her da? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke lett. Vi har mye kontakt med hverandre, spesifikt over SMS, Face & MSN. Jobber sammen også. Forelskelsen har bare vokst de siste 8 månedene forresten. Ser ikke at den kommer til å stoppe. Boys want what they can't have. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ser hva du sier, Romis. Jeg må rett og slett, enkelt og greit, bare stoppe å ville ha hun. Trenger en frivillig til å slå meg i skallen så jeg mister hukommelsen, glemmer alt om hun (for da kan jeg ikke huske at jeg vil ha hun), og så faller alle delene på plass og wips,hun er min! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Så hvorfor er dere her da? Spørsmålets art var relativt retorisk. Nei, er vel noe med at "gammel vane er vond å vende" og at internett generelt sett er kjedelig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 "There is more fish in the sea." "Yeah, i know. But i want that one." Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du vil ha det du ikke kan få, og når du får det går du lei av ditt nye leketøy etter to uker. Det er i hvertfall min erfaring. ( Mener ikke å kalle jenter leketøy, altså. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg