Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Nei, spillte så mye som mulig i betaen, ca 8 timer hver dag. Så spillte jeg 22 timer BC2 etter launch. Utrolig kjedelig spill uansett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ok http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579142 Sjekk ut første kommentar: "teksten blir hakkete og øynene slitne etter bare et par minutter. Jeg burde ha forstått at det er altfor dårlig oppløsning (samme som du har på 20" din, kanskje) og pikslene på skjermen blir synlig. Virkelig trist at den ikke holder mål." Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er lvl 28 på BFBC2 på Xbox 360. Er møkka lei, for å si det mildt. Etter jeg hadde unlocket alle våpen, og gjort ferdig singleplayer er det jo ingenting å se fram til. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva er det med det? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Man må spille sammen med noen. Jeg spiller med Borbra og Tj-nome for det meste samtidig som vi prekar på Mumble. Da er det gøy. Les det jeg skrev Romis. Hint: Han har ikke stilt inn oppløsningen Endret 7. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Skjønner fortsatt ikke hvordan folk klarer å konkludere med at et spill er veldig kjedelig etter å ha spilt det i timesvis... Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hitboxer? Har du i det hele tatt prøvd HC? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 -Manchester United- Noen som er interessert i dette? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Prøv på Manu forumet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Så uinteressert som det går ann å bli =] Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 KEBAB! KEBAB! KEBAB! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det ble en veldig dyster stemning på DNFK nå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er det noen som har noen bra komediefilmer fra den senere tid? Noe ala Norbit, Dodgeball, Superbad, American Pie, Zombieland, etc. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Sex Drive er jo "bra" ^_^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er det noen som har noen bra komediefilmer fra den senere tid? Noe ala Norbit, Dodgeball, Superbad, American Pie, Zombieland, etc. Kick-Ass var morro. Ellers så holdte jeg på å stryke med av latter under Tropic Thunder. Mest på grunn av skuespillerne. Er en fordel å ha sett litt av de på forhånd Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Har sett Kick-ass på kino, var meg og 4 andre der. :!: Skal se på Tropic Thunder. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ingen av de jeg kjenner likte Tropic Thunder, men den var jo drit bra. Hysterisk plott. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ingen av de jeg kjenner likte Tropic Thunder, men den var jo drit bra. Hysterisk plott. Samma greie her. Eller de syntes den var ok. Jeg elsket den. Sikkert bare siden vi er så pro Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg elsker den! Er jeg pro da? :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du er ikke pro før du har over 1337 innlegg og liker Tropic Thunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg