Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du vet hvor bunnpris bitikken er (Til venstre for veien du kjører mot Hvaler)? Jepp, vi skjenner en familie som bir 5 min ifra butikken Skjera a forumfolk? Pakker THIS! Det er sånn cirka 5 minutter å gå fra butikken. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke sååååå langt det da Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har jeg spist omeletten min Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 50k i stipend. Gotta love it Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vet, jeg vet! potetmos og tyttebærsyltetøy. Suverent! Da må jeg sykle om butikken for å handle litt. (Det måtte jeg vel egentlig ha gjort uansett, for jeg tror ikke jeg har rett type saus i skapet. Og nei, jeg lager den ikke fra bunnen av ) Hva? du lager ikke mat fra bunnen? dåååårlig kokk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Har selv hytte på Hvaler Søndre Sandøy. Endret 7. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Laget nettopp en omelett fra bunnen av jeg! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan lager man omelett fra bunnen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva? du lager ikke mat fra bunnen? dåååårlig kokk. Jeg gjør faktisk det, men ikke når det kun er til meg selv. Matlaging er gøy og jeg prøver å lage minst en ny ting hver 14. dag, men det er begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke på å lage mat som skal spises i ensomhet foran TVen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Laget nettopp en omelett fra bunnen av jeg! Flinking! Hvordan lager man omelett fra bunnen? Tror ikke det går ann å ikke lage omelett fra bunnen. Hehe.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du tar så mange egg du vil ha, og så tar du litt melk på øyemål (like mange spiseskjer som egg) og litt salt, og ønsket tilbehør. I mitt tillfell Gressløk og pølse. Kast alt sammen, rør om, hell i pannen. fyr opp, dytt alt inn mot midten til det stivner, spis. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan lager man omelett fra bunnen? Hvordan lager man ferdig-omelett? :| Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan lager man omelett fra bunnen? Gief mer Orange Box! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan lager man omelett fra bunnen? Hvordan lager man ferdig-omelett? :| 4 egg i en bolle med lokk i microbølgeovnen. 40 sec, pling, ferdig. Hvordan lager man omelett fra bunnen? Gief mer Orange Box! Har kutta ferdig og skaffa nye skruer så blir nok en update i morra/fredag Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Strålende! Da har jeg noe å se fram til Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Har selv hytte på Hvaler Søndre Sandøy. Det er jo langt borte i gokk Også helt fra akershus? En av de bærumfolka som bygger/skjøper seg big-ass hutte og tøffer rundt i en diger båt og kjører alt for fort? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det er bra Nå venter dusjen på meg. Fluene visner rundt meg. (Bruker visner som et bilde på at de dør, for de som ikke skjønte det) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Neida. Tar bare ferga fra Skjærhalden, også hopper av på Søndre Sandøy. Hytta er fra 1978, så er ikke noe Bærum-opplegg Nettopp fått inn vann der. Dusj, do, osv. Er en ganske liten hytte. Hele familien min er fra Fredrikstad, nemlig. Kråkerøy, Gressvik, Sarpsborg, osv. Endret 7. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det virker strengt tatt mer som eggerøre, men okei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg