Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har vurdert en bærbar mac, men når jeg så prislappen i forhold til en bærbar med Win7 og samme ytelse, holdt jeg meg unna. Og siden jeg har tilgang til lovlige og nesten gratis nøkler til alle Windows og microsoft produkter, blir det jo enda billigere Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte jeg skulle ha kjøttboller i fløtesaus til middag i dag, men hva pokker spiser man ved siden av? Forslag anyone? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 skjer med deg og omeletter? Er det fordi du er treningsnarkis? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er proteiner Jeg er ikke treningsnarkis.. ehm.. Jeg skulle visst ikke ha omelett.. Vi hadde ikke egg.. FUUUU *løpe å kjøpe* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 pfft! Ta deg en proteinsprøyte og løp du Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Liker ikke sprøyter. får ikke lov til å ta proteinpulveret til broren min "Kjøp ditt eget". Og jeg er sulten. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Løp da vettu, så orker du to egg til Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Neifaen! Vi drar på hvaler om én time! Jeg har masse å ordne med! Jeg vil ikke... Får bare bøffe simkortet på den mobile bredbånd tingen og sette opp en lite ad-hoc nettverk (eller hva det nå heter) med telefonen der oppe da Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tihi, jeg bor rett ved hvaler Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Knut! Du SKAL på telttur med vennene dine Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 You do? How close? Hytta er på vesterøy Knut! Du SKAL på telttur med vennene dine Mamma skal jobbe hjemme i byen hver dag, så kanskje Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenkte jeg skulle ha kjøttboller i fløtesaus til middag i dag, men hva pokker spiser man ved siden av? Forslag anyone? Jeg vet, jeg vet! potetmos og tyttebærsyltetøy. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg? Jeg bor i Lundeskogen (På veien mot hvaler) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Sier meg ingenting... Veit hvor lunde skole og bunnpris er da Du gikk vel på kråkerøy ungdomskole? Skjenner du til Lise Nielsen? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Nei, jeg flytta nettopp. Kråkerøy Ungdomsskole er ikke så alt for langt ifra hvor jeg bor, jeg bor litt nærmere Hvaler. Click me! Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hjemme fra jøbb Skjera a forumfolk? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du vet hvor bunnpris bitikken er (Til venstre for veien du kjører mot Hvaler)? Jepp, vi skjenner en familie som bir 5 min ifra butikken Skjera a forumfolk? Pakker Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vet, jeg vet! potetmos og tyttebærsyltetøy. Suverent! Da må jeg sykle om butikken for å handle litt. (Det måtte jeg vel egentlig ha gjort uansett, for jeg tror ikke jeg har rett type saus i skapet. Og nei, jeg lager den ikke fra bunnen av ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg