frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Er du en tøs egentlig? eller er det uten grunn han har kalt deg det? og om du ikke er det, så bør han finne på noe smart ja.. Jeg er da verken tvilsom eller tøs (kansje litt forumtøs men det trenger ikke mikkel å vite ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ONS? Offshore Northern Sea? Min gamle arbeidsplass i Stavanger? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ONS?Offshore Northern Sea? Min gamle arbeidsplass i Stavanger? Ja kansje det er det mikkel mener også bare kobler jeg det som One night stand Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er da verken tvilsom eller tøs da bør han finne på noe smart ja... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fancy middag på deg, Irene... Du nærmer deg noe lille venn men du må nok tenke litt til Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Jo? Han tenner vel på tøser. ^^ Ja men hvorfor kalte han meg tvilsom tøs med negativitet da? Han kalte deg jo tvilsom tøs med et innlegg som ulmet av positivitet, jo! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 fyyyy faen, ostesmørbrød er godt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ah, One Night Stand ja. Tenker aldri i slike baner så jeg har ikke peil på hva slike forkortelser betyr Åh, 5 dager igjen, og så er jeg i Stavanger :D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja med å glede seg selv med ONS er ikke helt den undskyldeningen jeg ville ha skjønner du skjønnas er ikke ONS om han betaler for seg... og for og gjøre det godt igjen, så betaler han litt ekstra Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Hvis du er jente så vil alle i forumkafeen ligge med deg, uansett hva de sier. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fancy middag på deg, Irene... Du nærmer deg noe lille venn men du må nok tenke litt til Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Jo? Han tenner vel på tøser. ^^ Ja men hvorfor kalte han meg tvilsom tøs med negativitet da? Han kalte deg jo tvilsom tøs med et innlegg som ulmet av positivitet, jo! Oki men da er det meg det er noe galt med da som synes tvilsom tøs er noe negativet... Ah, One Night Stand ja. Tenker aldri i slike baner så jeg har ikke peil på hva slike forkortelser betyr Åh, 5 dager igjen, og så er jeg i Stavanger :D Da må du inn på reprasjon for jeg fikk vite tidliger i tråden at det å tenke koffort var inkludert i programvaren gutt v1.0 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ordet tøs var vel egentlig ikke så negativt som det er nå, var vel mer en betegnelse på ei lærepike eller noe. Altså ei glassmester-tøs, var ei som gikk i lære hos en glassmester osv. Tauser og drenger og slikt. Men nå forbinder jeg bare tøs med noe negativt. edit: Ikke helt sikker på om jeg er gutt, selv om jeg har utovertiss Endret 11. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ordet tøs var vel egentlig ikke så negativt som det er nå, var vel mer en betegnelse på ei lærepike eller noe. Altså ei glassmester-tøs, var ei som gikk i lære hos en glassmester osv. Tauser og drenger og slikt. Men nå forbinder jeg bare tøs med noe negativt. edit: Ikke helt sikker på om jeg er gutt, selv om jeg har utovertiss Nei men jeg mener bestemt at koffort tenking også følger med jente v1.0 så det er ingen udskyldning. så jeg har vært elektriker-tøs i 2,5år nå uten å vite om det... tøfft. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvis du er jente så vil alle i forumkafeen ligge med deg, uansett hva de sier.Slutt nå å være så generaliserende. Noen av oss har funnet forumdame allerede. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 tøs er også jente på dansk tror jeg... så da er du bare tvilsom, og det kan bety mystisk sikkert... så du er en mystisk jente litt som datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Yay, jeg er mystisk Mystisk som i eksotisk, eller? ;D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Slutt nå å være så generaliserende. Noen av oss har funnet forumdame allerede. Mhm Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvis du er jente så vil alle i forumkafeen ligge med deg, uansett hva de sier.Slutt nå å være så generaliserende. Noen av oss har funnet forumdame allerede. ja men det betyr ikke at du ikke vil ligge med meg det betyr bare at du lar være... (jeg har samboer og barn så jeg er bare tøff i kjeften jeg) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Yay, jeg er mystisk Mystisk som i eksotisk, eller? ;D for din del mener jeg rar... ja men det betyr ikke at du ikke vil ligge med meg det betyr bare at du lar være... vi vet bare hvor mye styr det blir om 2 stykker skryter av oss på en gang her inne... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Idag prøvde jeg no nytt: "Butterfried Bacon, banana and peanuttbutter sandwich" Anbefales Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Åh... Vel, i mine øyne er rar et kompliment så, takk sjarmis Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei nå skal denne jenten gå å spise så får dere litt fred og ro her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg