Pubé Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Tulleblomst? :!: Jeg syns ho er søt! Men jeg stakk til skapet mitt! Du var ute av skapet, også snakker du med en søt JENTE..? ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Tulleblomst? Jeg syns ho er søt! Men jeg stakk til skapet mitt! Way to make a move mot den nye forumsjenta ;D Kodenatt i natt, whoppi Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 tvshack er stengt. Noen andre lignende sider en plass? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Gåtta'ban, vet ikke hvor jeg skulle spørre om følgende, så jeg tar det bare her: På Facebook er det en sånn " Hvor mange har besøkt din profil? " type applikasjon. Noen som vet hvordan den fungerer? Fungerer den i det hele tatt? Er den riktig/nøyaktig? Er det noen andre enn "folk" som besøker profilen vår? F. eks Google, Yahoo, facebook diverse søkeroboter etc.? Nysgjerrig her! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Går utifra at den ikke funker enn med andre som har samme applikasjon. Så det er nok mye tilfeldige tall, regner jeg med. Fra en webutviklers synspunkt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg får vel belære dere med min fantastiske visdom: Det er ikke dem som har vært å sett på siden din, noe sånt eksisterer ikke. Derimot de som poster på veggen din, komenterer osv. Dem blir registert, og de med flest komentarer havner på topp "besøkende". Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hei, jeg har lagt meg og hører Buddha-musikk. En kamerat ringte og lurte på om jeg ville være med han på hytta til helga. Gleder meg rått. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg skal også på hytta til helga. Det blir kos. Er jeg heldig så kanskje jeg får kjøre opp, til og med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Skal endelig se kjæresten igjen til helga, jeg ♪ You got to turn up the music ♫ Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Skal endelig se kjæresten igjen til helga, jeg ♪ You got to turn up the music ♫ Koselig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg fant nettopp årets morsomste tråd. Folkens, hvis dere sitter i en lesesal eller stille-kupèen hos NSB. Ikke les denne. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1241236&st=0 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det må jo være et troll, eller? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 I wrote that already. Trøtt. Stikker nå. Natta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Men dere har jo bitt på agnet. Jeg så det var troll med en gang. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hør igjennom sangen Two Doors Ciname Club sin sang Something Good Can Work. Så hører dere godt på refrenget. Hva slags rasistiske uttalerser hører dere? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Make a nigga work for you - and you know that he will! I win the prize? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Ja, du vinner en kveld med han/henne: Endret 7. juli 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Omnomnom. Det blir en nydelig erstatter for kjæresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg