Coa Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Snart frigjøres restene av dåps og konfirmasjonspengene mine. Det blir deilig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Oh sneap. Jobba egentlig klokkan 9 i dagtidlig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Møtte du ikke opp på jobb? Også fikk du ikke vite det før nå? O.o Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg kikka på feil uke på timelista Fikk ikke vite det før nå nei Endret 6. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jojo, alle kan gjøre den feilen, antar jeg. Men jeg syns det var litt spesielt at du ikke fikk vite det før nå. Hadde jeg ikke møtt opp på jobb, hadde jeg fått en telefon før det hadde gått et kvarter. På den ene jobben har jeg til og med fått en telefon før jeg starta, fordi jeg pga toget alltid kommer en halvtime før. Den gangen ble jeg kjørt og kom ikke mer enn ti minutter før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Gah! Møkkanett! Kommer meg bare inn på forumet og deviantArt, men får ikke skrevet noe på sistnevnte. Får ikke logget på MSN eller Skype. Ei heller IRC, derimot kan jeg laste ned ting via Azureus, men ikke Frostwire. Får heller ikke tilgang til ruteren. -_- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jojo, alle kan gjøre den feilen, antar jeg. Men jeg syns det var litt spesielt at du ikke fikk vite det før nå. Hadde jeg ikke møtt opp på jobb, hadde jeg fått en telefon før det hadde gått et kvarter. På den ene jobben har jeg til og med fått en telefon før jeg starta, fordi jeg pga toget alltid kommer en halvtime før. Den gangen ble jeg kjørt og kom ikke mer enn ti minutter før. Jobben min er ikke helt som andre steder Uansett så skulle jeg egentlig ikke jobbe i dag pga hybel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Haha. Minner meg om når jeg fikk mld av sjefen min der han sa jeg skulle vært på jobb i går, og om at jeg var klar over at jeg skulle vært på jobb den samme morgenen. Dette var vel i 11 tia eller noe. Han var så distre den der gjøken, ansvarlig for arbeidstimer/ekstravakter hadde ferie. (jeg hadde aldri fått beskjed) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jammen glad jeg har hatt faste arbeidstider, og ikke hatt behov for å følge arbeidslister Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er en fordel ja! jeg ble veldig glad når jeg fikk faste tider og jobbe etter. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jammen glad jeg aldri har hatt faste arbeidstider eller jobb overhodet Får meg en jobb med faste tider til september da 4 timer i uke og 150 kr timen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har ikke faste tider eller dager. Er litt sånn random når jeg jobber. Er heldig hvis jeg vet når jeg jobber om 2-3 dager Og da var MiB1 sett. Starter MiB2 nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er det du jobber med, Refsa? Åhåååå, da ble det Nederland i finalen da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jobber som alt mulig på et Vertshus. Mainly serverer, rydder, vasker jeg og lager noe mat. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 tror jeg slo rekord på finn.no nå, 2 timer og et kvarter fra jeg la ut bmx'en min så var den borte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tenk, tom waits for alice. Kunne nok vært pappaen til de aller fleste her, inkludert meg ; O Heh, selv noen av dere kunne vært faren min TWFA er faren til "noen" her inne. Mer nøyaktig Snorre. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Som far som sønn? Anywa, jeg må hoppe til køys, beklager at jeg ikke fikk vært noe aktiv i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva jubles det for? The Flying Dutchmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg