Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo, alle kan gjøre den feilen, antar jeg. Men jeg syns det var litt spesielt at du ikke fikk vite det før nå. Hadde jeg ikke møtt opp på jobb, hadde jeg fått en telefon før det hadde gått et kvarter. På den ene jobben har jeg til og med fått en telefon før jeg starta, fordi jeg pga toget alltid kommer en halvtime før. Den gangen ble jeg kjørt og kom ikke mer enn ti minutter før. :p

Lenke til kommentar

Jojo, alle kan gjøre den feilen, antar jeg. Men jeg syns det var litt spesielt at du ikke fikk vite det før nå. Hadde jeg ikke møtt opp på jobb, hadde jeg fått en telefon før det hadde gått et kvarter. På den ene jobben har jeg til og med fått en telefon før jeg starta, fordi jeg pga toget alltid kommer en halvtime før. Den gangen ble jeg kjørt og kom ikke mer enn ti minutter før. :p

 

Jobben min er ikke helt som andre steder :tease: Uansett så skulle jeg egentlig ikke jobbe i dag pga hybel.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Haha. Minner meg om når jeg fikk mld av sjefen min der han sa jeg skulle vært på jobb i går, og om at jeg var klar over at jeg skulle vært på jobb den samme morgenen. Dette var vel i 11 tia eller noe.

Han var så distre den der gjøken, ansvarlig for arbeidstimer/ekstravakter hadde ferie. (jeg hadde aldri fått beskjed)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...